بازدید مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3760315
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

بازدید مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

گروه اجتماعی _ مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در بازدید از موکب حضرت معصومه(س) گفت: ایثار و گذشت نیروهای جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به زائران در مسیر اربعین حسینی ستودنی است.

بازدید مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  از موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم؛ آیت الله علیرضا اعرافی 9آبان در بازدید از موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) و پایگاه درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت بیان کرد: خدماتی که جمعیت هلال احمر در مراکز مختلف امداد و درمان ارائه می دهد، بسیار مثبت و با ارزش است.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به ایثار و گذشت نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به زائران اربعین خاطرنشان کرد: اقدامات داوطلبانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به زائران و موکب های بین راهی، یادآور حضور و صبر حضرت زینب (س) در صحنه کربلاست.
آیت الله اعرافی بیان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر تلاش می کنند که زائران در سلامت کامل به راه خود ادامه دهند و این مسیر را با سلامتی و آرامش پیاده روی کنند.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: مسئولان آستان‌های مقدس ایران و عراق تلاش ارزنده ای در برگزاری حماسه اربعین حسینی دارند.

انتهای پیام

captcha