اعزام 250 مبلغه به مناطق مختلف البرز در ماه صفر
کد خبر: 3760320
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

اعزام 250 مبلغه به مناطق مختلف البرز در ماه صفر

گروه فرهنگی- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از اعزام 250 مبلغه به نقاط مختلف البرز در دهه آخر ماه صفر خبر داد.

اعزام 250 مبلغه به مناطق مختلف البرز در ماه صفر

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به‌مناسبت گرامی‌داشت ایام دهه آخر ماه صفر و با هدف تبیین نهضت حسینی ، تعداد 250 نفر از روحانیان مبلغه به مراسم سخنرانی در مناطق مختلف البرز اعزام شدند.
وی افزود: این بانوان روحانی در این طرح تبلیغی، در خصوص اهمیت و فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع)، فلسفه اربعین در اسلام و تبیین سیره رفتاری حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) و نقش آن بزرگواران در احیای مکتب امام حسین(ع) و نیز مناسبت‎های دهه آخر صفر اعم از سالروز وفات حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام رضا(ع)، به سخنرانی می‌پردازند.
این مسئول، تبیین فرهنگ مقاومت، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت‌بخشی وآگاهی به جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگز برنامه‌هایی دانست که توسط بانوان روحانی در این ایام تبیین می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه اعزام‌ها ازنیمه اول آبان مقارن با دهه آخر صفر آغاز شده است، افزود: در ماه صفر باید اهتمام جدی به نیایش باخدا، انس با قرآن و اهل‌بیت داشته باشیم چرا که انجام هرکدام از این کارها راه رسیدن به قرب الهی را هموارتر می‌کند.
انتهای پیام

captcha