فعالیت بیش از 500 روحانی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3760412
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
همزمان با دهه آخر ماه صفر؛

فعالیت بیش از 500 روحانی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: 503 مبلغ و مبلغه همزمان با دهه آخر صفر در چهارمحال و بختیاری به امر تبلیغ مشغول هستند.

عبدالحسین زمانپور، کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: از بیستم ماه صفر و همزمان با اربعین حسینی اعزام دهه آخر ماه صفر 1440 آغاز شد و 503 مبلغ و مبلغه فعالیت تبلیغی خود را در مناطق شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری آغاز کردند.
زمانپور افزود: از این تعداد 300 مبلغ بومی، 40 مبلغه ی بومی، 83 مبلغ طرح هجرت، 70 مبلغ مستقر و 10 نفر مبلغ اعزامی از دفتر تبلیغات قم و اصفهان هستند.
وی ادامه داد: بیشترین اعزام در شهرستان شهرکرد با تعداد 115 نفر و کمترین آمار مربوط به شهرستان بن با 25 نفر است.
کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: مشکلی که در حال حاضر در امر اعزام مبلغ با آن روبرو هستیم، عدم یکپارچه‌سازی سیستم اعزام مبلغ است، به نحوی که نهادهای دیگر از جمله اوقاف، سپاه، حوزه علمیه و دیگر نهادهای فرهنگی هم به امر اعزام مبلغ می‌پردازند و این مسئله باعث شده تا نتوانیم آن چنان که باید تمامی نقاط استان را به خوبی پوشش دهیم.
عبدالحسین زمانپور گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با در دست داشتن سامانه جامع اعزام مبلغ «سجام» این آمادگی را دارد تا به صورت منسجم تمامی اعزام‌های مناسبتی و دائم را مدیریت کند و به تمام شهرها و روستاهایی که نیاز تبلیغی دارند جواب بدهد.
یادآور می‌شود در دهه اول محرم 1440 هزار و 100 مبلغ و مبلغه در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به امر مقدس تبلیغ بودند.
انتهای پیام

captcha