ملت ایران همچون چهل سال گذشته به استکبارستیزی پایبند است
کد خبر: 3760417
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ملت ایران همچون چهل سال گذشته به استکبارستیزی پایبند است

گروه اجتماعی - حجت الاسلام اشجری، استکبارستیزی را آرمان بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ملت ایران پس از گذشت چهل سال با به اهتزاز درآوردن بیرق سرخ اباعبدالله الحسین(ع) در کنار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران همچنان به «استکبارستیزی» خود پایبند است.

ملت ایران همچون چهل سال گذشته به استکبارستیزی پایبند است

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، یوم‌الله سیزدهم آبان را برگ زرینی از تاریخ فاخر ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت شریف و آزاده ایران است که با سرعت‌ بخشیدن به روند شکل‌گیری، پیروزی، تداوم و بالندگی انقلاب اسلامی در اذهان بیدار جامعه بشریت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به وقایع تاریخی 13 آبان، افزود: این روز بزرگ با یادآوری تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، به شهادت رساندن دانش‌آموزان انقلابی به دست رژیم دست‌نشانده و سفاک پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 روح استکبارستیزی را در کالبد خسته مظلومان و مستضعفان جهان دمیده و شعله‌های امید به رهایی از چنگال استکبار جهانی را در دل آزادی‌خواهان جهان روشن نگه ‌داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه ایمان، بصیرت، استکبارستیزی و روحیه انقلابی از مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران، ملتی استوار و پویا ساخته است، تصریح کرد: ملت ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اتحادی مثال‌زدنی همچون سدی مستحکم در برابر هجمه‌های سیاسی دشمنان نظام ایستاده است.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد: در یوم الله 13 آبان یک ‌بار دیگر به جهانیان به ‌ویژه سران استکباری اثبات می کنیم که لحظه‌ای از آرمان والای انقلاب اسلامی عقب نخواهیم نشست و هرگز فریب نقشه‌های شوم و دسیسه‌های شیطانی دشمنان اسلام را نخواهیم خورد و هیچ هراسی از تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی نداشته و هرگونه تحرک شیطانی را برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی، در نطفه خفه کرده و بدون پاسخ نخواهیم گذاشت.

وی استکبارستیزی را آرمان بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ملت شهیدپرور و آزاده ایران پس از گذشت چهل سال پر افتخار از پیروزی انقلاب با به اهتزاز درآوردن بیرق سرخ اباعبدالله الحسین(ع) در کنار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران همچنان به «استکبارستیزی» خود پایبند است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: در چله انقلاب با وفاداری به خون شهدا و تاسی به فرهنگ عاشورایی در سایه ولایت مقام معظم رهبری برای تعالی و رفعت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور یگانه منجی بشریت در برابر استکبار جهانی و زورگویی و زیاده‌خواهی سران فاسد و بی ‌خرد غربی همچون «ترامپ» خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام اشجری، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصت مغتنمی برای ملت سربلند ایران‎ دانست که هرگز توطئه‌ها و جنایات دولت آمریکا و حامیان مستکبر آن را به فراموشی نسپرده و با حضور پرشور و شعور خود و مشت‌های گره‌ زده، خشم خویش را بر سر آمریکای جهانخوار فریاد خواهد زد.

وی با بیان اینکه طنین بانگ «مرگ بر آمریکا» در سراسر گیتی پیچیده است، عنوان کرد: در یوم الله 13 آبان پیام نفرت و انزجار ملت ایران از سیاست‌های استکباری غرب همچون سیلی محکمی به گوش بدخواهان نظام نواخته خواهد شود.

به گزارش ایکنا، راهپیمایی یوم الله 13 آبان در 53 نقطه استان و در شهر رشت راس ساعت 9 صبح از مسیرهای چهارگانه زیر برگزار خواهد شد:

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و میدان  شهدای ذهاب

مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان ‌امام خمینی و میدان شهدای‌ ذهاب

مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی و میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره چهار: بقعه متبرکه دانای علی، خیابان طالقانی، میدان سید جمال الدین اسدآبادی(سبزمیدان) و میدان شهدای ذهاب.

گفتنی است؛ سخنران مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شهر رشت، مهندس عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس اسبق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

captcha