رسانه‌ها بازوان توانمند اطلاع‌رسانی کنگره شهدای استان قزوین هستند
کد خبر: 3760418
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

رسانه‌ها بازوان توانمند اطلاع‌رسانی کنگره شهدای استان قزوین هستند

گروه فرهنگی- استاندار قزوین گفت: مجموعه رسانه‌ها بازوهای توانای مجریان کنگره سه هزار شهید استان در اطلاع رسانی جلسات و تولید محتوا هستند، بنابراین تلاش آنها لازم و ضروری است.

رسانه‌ها بازوان توانمند اطلاع‌رسانی کنگره شهدای استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی امروز دهم آبان ماه در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین اظهارکرد: اگر به دوران انقلاب بازگردانیم، می‌بینیم که حکومت ما با دست خالی و با اعتماد به رهبری به میدان آمده و انقلاب کرد و شهدا سهم بزرگی در این انقلاب داشتند.
زاهدی گفت: پس ازپیروزی انقلاب تمام دنیا در برابر ما قرار گرفت، اما به لطف خدا و ایثارگری ملت و رهبری پیروز شدیم و از این پس نیز با ارزشی که خون شهدا دارد تهاجمات دشمن شکست خواهد خورد.
وی بیان کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین مهترین حرکت فرهنگی نه تنها درسال 97 بلکه در طول تاریخ ما بوده و اقدامی بهتر و مهمتر از این نداریم و کاری که ما در این زمینه انجام می‌دهیم یک وظیفه اداری نیست.
استاندار قزوین تأکید کرد: هر کس که از امکان و توانی برخوردار است باید در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کند.
وی با بیان اهمیت کنگره اظهار کرد: تا امروز مردم هم برای برگزاری کنگره تلاش داشته و یادمان‌هایی را برگزار کرده‌اند، لازم است در زمان باقیمانده تا کنگره فعالیت‌ها به خوبی دنبال شود، ما باید کارها را به گونه‌ای انجام دهیم که شرمنده شهدا نباشیم.
این مسئول با اشاره به فضاسازی برای کنگره گفت: تمام مسئولین شهری و روستایی توجه داشته باشند که حتی در روستاها فضاسازی محیطی صورت گیرد تا تمام سطح استان برای اجلاس پایانی از آمادگی لازم برخوردار شود.
وی ادامه داد: ما باید از طریق رسانه‌ها بهره برداری مناسب را از کنگره داشته باشیم و بدانیم اجلاس پایانی به معنای پایان کنگره نیست و تعدادی از بخش‌های آن ادامه خواهد داشت که آثار حوزه نشر و فیلم از جمله آنها هستند.
استاندار در ادامه ابراز کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تاکنون تلاش کرده و با توجه به اینکه قشری تاثیرگذار هستند، لازم است پس از این نیز تلاش بیشتری انجام داده و هم در برگزاری کنگره کمک کرده و هم از آن بهره ببرند.
وی درباره نقش رسانه‌ها در برگزاری کنگره سه هزار شهید عنوان کرد: مجموعه رسانه‌ها بازوهای توانای مجریان کنگره در اطلاع رسانی جلسات و تولید محتوا هستند، بنابراین تلاش آنها لازم و ضروری است.

انتهای پیام

captcha