نماهنگ «الاحرار» رونمایی شد/ ضعف جدی دستگاه‌های فرهنگی خوزستان در مواقع چالش و خطر
کد خبر: 3760419
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

نماهنگ «الاحرار» رونمایی شد/ ضعف جدی دستگاه‌های فرهنگی خوزستان در مواقع چالش و خطر

گروه فرهنگی ـ کارگردان اثر «الاحرار» تصریح کرد: ما با ضعف جدی در دستگاه‌های فرهنگی خوزستان که متولی فرهنگ، هنر و رسانه هستند و باید در مواقع و زمان‌های چالش و خطر ایفای نقش کنند و از مردم و نظام اسلامی دفاع کنند، مواجه هستیم.

نماهنگ «الاحرار» رونمایی شد/ ضعف جدی دستگاه‌های فرهنگی خوزستان در مواقع چالش و خطر

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم رونمایی از نماهنگ «الاحرار» یادبود شهدای حادثه تروریستی شهدای 31 شهریور اهواز امروز 10 آبان ماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.
اسماعیل معنوی کارگردان این اثر درباره مراحل ساخت نماهنگ «الاحرار» گفت: این نماهنگ در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) تولید شد.

وی ادامه داد: سعی کردیم توصیه و مطالبه‌ای که خود ما از مدیران و مسئولان فرهنگی درباره میدان دادن و اطمینان به جوانان داشتند در این اثر پیاده کنیم؛ بنابراین گروه سازنده اثر همه از جوانان دهه هفتادی بودند که در رشته خود متخصص هستند. بلافاصله بعد از حادثه تروریستی کار ساخت نماهنگ آغاز شد و گروه با دغدغه‌مندی کار را پیگیری کردند. در این مدت بعد از حادثه کلیپ‌ها و پوسترهای متعددی ساخته و تولید شد که مردم آنها را مشاهده کردند.

معنوی با بیان اینکه در بیرون از مرزهای کشورمان تلاش زیادی می‌شود تا چهره نامناسبی از حیث فرهنگی و قومیتی از خوزستان و اهواز نشان دهند. سعی کردیم در این آثار فضای سالم استان و شهر را نشان دهیم و نام اثر «الاحرار» به معنی آزادگان منظورمان مردم خوزستان است.

کارگردان اثر «الاحرار» تصریح کرد: ما با ضعف جدی در دستگاه‌های فرهنگی خوزستان که متولی فرهنگ، هنر و رسانه هستند و باید در مواقع و زمان‌های چالش و خطر ایفای نقش کنند و از مردم و نظام اسلامی دفاع کنند، مواجه هستیم. این ماجرا محل آزمونی بود که بیینیم این دستگاه‌های عریض و طویل با آن همه امکانات و نیرو و ظرفیت چه کردند؟ و البته نیروهای مردمی خودجوش مردمی در این بین چه کاری را انجام دادند و می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایکنا خوزستان، در پایان این مراسم از دو پوستر «قدم بر چشم» و «دو گونی بلال» درباره راهپیمایی اربعین حسینی و نماهنگ «الاحرار» با محوریت شهدای حادثه تروریستی اهواز رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha