جشنواره «آسمانی‌ترین زمینی» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3760420
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

جشنواره «آسمانی‌ترین زمینی» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- نخستین مسابقه عکس استانی جشنواره «آسمانی‌ترین زمینی» در زنجان به‌منظور توسعه و اشاعه فرهنگ حسینی برگزار می‌شود.

جشنواره «آسمانی‌ترین زمینی» در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با همکاری ستاد بزرگداشت اربعین حسینی (ع) و به‌منظور توسعه و اشاعه فرهنگ حسینی و در جهت شناسایی هنرمندان ارزشی و همچنین ثبت و ضبط آثار موضوعی اقدام به برگزاری نخستین مسابقه عکس موبایلی در گستره استانی کرده است.
نخستین مسابقه عکس استانی جشنواره «آسمانی‌ترین زمینی» در قالب سه بخش عکس، عکس نوشته و تصویر در تصویر برگزار می‌شود که کلیه عکس‌هایی که با مرتبط با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی هستند می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
این فراخوان در محورهای حضور ادیان و دیگر مذاهب در راهپیمایی اربعین، تاثیر راهپیمایی اربعین بر سلامت روانی جامعه، نقش تربیتی راهپیمایی اربعین بر محیط خانواده و فرزندان، حضور زنان و کودکان در راهپیمایی اربعین با الگوپذیری از شخصیت حضرت زینب(س)، اهمیت راهپیمایی اربعین در مسیر انتظار، نماز و قیام امام حسین(ع) و امر به معروف و نهی از منکر در قیام امام حسین(ع) اجرا می‌شود.
کلیه علاقمندان می‌توانند برای شرکت در بخش مسابقه آثار خود را در قالب لوح فشرده (CD و DVD) به همراه تصویر فرم تکمیل شده درخواست حضور در مسابقه را به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.
به 14 اثر برگزیده جوایز نفیسی اعطاء می‌شود و همچنین به تمامی عکاسان راه یافته به بخش مسابقه گواهی اهدا خواهد شد، امضاء و تحویل فرم درخواست شرکت در جشنواره به دبیرخانه به منزله پذیرش کامل مقررات و آیین نامه جشنواره است.
در این فراخوان آمده است، شرکت برای عموم آزاد بوده و محدودیت سنی و حرفه‌ای ندارد و هر شخص می‌تواند تنها ۵ عکس منطبق با موضوع راهپیمایی اربعین حسینی دبیرخانه ارسال کند.
علاقمندان برای شرکت در این مسابقه عکاسی می‌توانند آثار خود را در محورهای اعلام شده از ٢٥ مهرماه تا ٣٠ آبان ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در زنجان- خیابان امام،  میدان استقلال- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان-دبیرخانه مسابقه عکس آسمانی ترین زمینی ارسال کنند.
داوری آثار ارسالی به جشنواره ٥ آذرماه امسال خواهد بود و به برگزیدگان جوایز نفیسی همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) اهداء می‌شود.
انتهای پیام
captcha