پخش فینال باشگاه‌های آسیا در مدارس
کد خبر: 3760551
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
بطحایی درخواست کرد:

پخش فینال باشگاه‌های آسیا در مدارس

گروه شبکه اجتماعی ــ وزیر آموزش و پرورش در صفحه اینستاگرام خود از مدیران مدراس خواست تا در صورت وجود امکانات لازم، زمینه را برای پخش زنده فینال مسابقه فوتبال باشگاه‌های آسیا مهیا کنند.

پخش فینال باشگاه‌های آسیا در مدارسبه گزارش ایکنا؛ سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش کشورمان در صفحه اینستاگرام خود از مدیران مدارس خواست زمینه را برای پخش زنده فینال مسابقه فوتبال باشگاه‌های آسیا که نماینده کشورمان در آن حضور دارد، مهیا کنند.

بنابراین گزارش، مسابقه فوتبال پیروزی تهران و نماینده ژاپنی، شنبه، 12 آبان‌ماه از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود.

روز گذشته نیز مدیرکل وزارتی آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای اعلام کرد: با عنایت به برگزاری بازی فینال فوتبال جام باشگاه‌های آسیا ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه مورخه ۱۲ آبان ۹۷ و اشتیاق وافر دانش‌آموزان به تماشای مسابقات ورزشی، مقتضی است با توجه به عدم تعطیلی واحدهای آموزشی نسبت به پخش مستقیم این مسابقه بر اساس ظرفیت و امکانات آموزش و پرورش در کلیه مدارس و تمام مقاطع (دخترانه و پسرانه) مطابق ضوابط و مقررات برنامه ریزی و اقدام نمایند.

پخش فینال باشگاه‌های آسیا در مدارس

این اقدام می‌تواند از نمونه‌های موفق ایجاد فضای شاد و مقتضی با نیاز نوجوانان در مدارس باشد و زمینه را برای توصیه اکید مقام معظم رهبری به جوانان در مورد: «تحصیل، تهذیب و ورزش» فراهم آورد.

انتهای پیام

captcha