توزیع شش هزار پوستر طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن در سطح مدارس کردستان
کد خبر: 3760630
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

توزیع شش هزار پوستر طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن در سطح مدارس کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون پرورشی و فرهنگی استان کردستان از تهیه و توزیع شش هزار برگ پوستر طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن در سطح مدارس استان خبر داد.

توزیع شش هزار پوستر طرح حفظ جزء 30 قرآن در سطح مدارس کردستان

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل حفظ جزء سی قرآن اظهار کرد: طرح ملی حفظ قرآن کریم یک برنامه ملی بوده که آموزش و پرورش نیز در آن مشارکت دارد.
وی افزود: آموزش و پرورش در اجرای طرح بشارت 1452 و تربیت 10 میلیون حافظ قرآن مشارکت مؤثر و سازنده‌ای دارد و این برنامه در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌ویژه با اولویت دانش‌آموزان دوره ابتدایی اجرا می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه این طرح دارای مکانیزم تشویقی است، بیان کرد: شش هزار برگ پوستر طرح حفظ جزء سی قرآن در سطح مدارس استان تهیه و توزیع شده است.
وی اعلام کرد: در همین راستا جوایز ارزنده‌ای برای شرکت کنندگان پیش‌بینی شده است و در اجرای این برنامه قرآنی، مشارکت اولیا و خانواده ها نیز جلب خواهد شد.
نریمانی، به برگزاری مسابقات قرآن بین دانش‌آموزان و تاثیرات مثبت آن بر ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان اشاره و عنوان کرد: این برنامه در سال تحصیلی جاری نیز بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: در سال گذشته تعداد 35 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کردستان در مسابقه انشای نماز شرکت کردند.
انتهای پیام

captcha