استاندارد ضامن سلامتی و نظم اجتماعی است
کد خبر: 3760636
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

استاندارد ضامن سلامتی و نظم اجتماعی است

گروه اجتماعی - مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: وجود فرهنگ استاندارد در جامعه، ضامن سلامتی و نظم اجتماعی برای همگان است.

استاندارد ضامن سلامتی و نظم اجتماعی است

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از استاندارد، محمدحسین ماجدی اردکانی، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد صبح امروز در جمع دانش آموزان دبستان دخترانه خورشید و پیش دبستانی بهاردانش اردکان درخصوص اهمیت استاندارد اظهار کرد: اگر استاندارد وجود نداشت، نظم و معیاری هم در جامعه وجود نداشت و با وجود بی نظمی، زندگی خیلی سخت می شد.
مدیرکل استاندارد یزد خطاب به دانش آموزان گفت: در جهان امروز اگر می خواهید سالم بمانید و رشد خوبی با کمترین بیماری و مشکلات مترتب بر آن را داشته باشید چاره ای جز توجه به علامت استاندارد هنگام خرید کالا ندارید.
این مقام مسئول در رابطه با تعامل استاندارد و دانش‌آموزان گفت: شما آینده‌سازان این کشور باید بدانید که،برخی استانداردها مثل استانداردهای لوازم‌التحریر و مواد خوراکی و وسایل شهربازی برای راحتی و سلامتی شما عزیزان تدوین می‌شوند. طبیعی است که هر کدام از شماها در ذهنتان تصویری از استاندارد دارید و این که چگونه فکر می کنید برای ما اهمیت دارد و ذهنیتتان را در قالب انشاء و نقاشی می توانید در اختیار ما بگذارید تا ما هم در بازنگری استانداردها لحاظ کنیم.
دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالاهای ایرانی در پایان از دانش آموزان خواست، هنگام خرید کالاها به والدینشان یادآوری کرده و کمک کنند تا به منظور رونق بازار و اشتغال هرچه بیشتر کارگران داخلی کالاهای با کیفیت واستاندارد ایرانی بخرند.

انتهای پیام

captcha