توجه به پدافند غیرعامل؛ زمینه‌ساز توسعه پایدار
کد خبر: 3760647
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

توجه به پدافند غیرعامل؛ زمینه‌ساز توسعه پایدار

گروه اجتماعی - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ‌یزد و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان به‌مناسبت هفته ‌نکوداشت پدافند غیرعامل ‌ پیامی صادر کرد.

توجه به پدافند غیرعامل؛ زمینه‌ساز توسعه پایدار

به گزارش ایکنا از یزد، محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ‌یزد و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان به‌مناسبت هفته ‌نکوداشت پدافند غیرعامل ‌ پیامی صادر کرد.
وی در این پیام آورده است: پدافند غیرعامل به‌عنوان روش دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود، از جمله مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق کشورها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه پایدار و همه‌جانبه است و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشی کلیدی ایفا می‌کند.
پدافند غیر عامل به ویژه در این دوران که قدرت‌های استکباری به‌صورت مستمر در حال دسیسه علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران هستند، از اهمیت مضاعفی برخوردار است.
نگاه بلند و فرمایش عمیق رهبر فرزانه انقلاب مبنی براینکه «تهدیدهای غیر قابل جبران برای کشور در صورت عدم درک اهمیت پدافند غیر عامل» و «پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه نه برای یک مقطع خاص» حاکی از نقش، اهمیت و جایگاه این مقوله در مصون‌سازی و فراهم کردن زمینه‌‌های امن کشور است.
اینجانب در ایام سرشار از نور و معنویت اربعین حسینی ضمن گرامیداشت هشتم تا چهاردهم آبان ماه به عنوان هفته بزرگداشت پدافند غیر عامل که با شعار «پدافند غیر عامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی» مز‌ین شده است، توفیقات روزافزون همه تلاشگرا‌نی که در این حوزه مهم به انجام رسالت خطیر خود می‌پردازند را از پروردگار متعال خواستارم.

انتهای پیام

captcha