توسعه فرهنگ دینی؛ زمینه‌ساز مقابله با توطئه دشمنان
کد خبر: 3760660
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

توسعه فرهنگ دینی؛ زمینه‌ساز مقابله با توطئه دشمنان

گروه فرهنگی - امام جمعه خلخال، توسعه فرهنگ دینی را زمینه‌ساز مقابله با توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: فرهنگی که از پشتوانه چند صد ساله اسلامی برخوردار باشد می‌تواند با توطئه دشمنان مقابله کند.

توسعه فرهنگ دینی؛ زمینه‌ساز مقابله با توطئه دشمنانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی امام جمعه خلخال، امروز 12 آبان ماه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: انتقال پیام قیام ابا عبدالله الحسین(ع) به مخاطب و ترویج فرهنگ استکبارستیزی عاشورا در جامعه اسلامی به زبان فرهنگ و هنر شیواترین و موثرترین ابزار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی با تاکید به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان خلخال افزود: فرهنگی که از پشتوانه چند صد ساله اسلامی برخوردار باشد نه تنها دشمنان اسلامی که با سرمایه‌گذاری‌های کلان در راستای تخریب فرهنگ اسلامی هستند، نمی‌توانند کاری انجام دهند بلکه این فرهنگ اسلامی هر روز پویاتر و جهان شمول تر خواهد شد، بنابراین زمانی که این فرهنگ غنی اسلامی در جامعه آن هم با ابزار فرهنگ و هنر نهادینه شود بسیاری از مشکلات استان و شهرستان برطرف خواهد شد.
داریوش سفیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این در این دیدار گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری با دیگر دستگاهها بسترسازی برای فعالیت های هرچه بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر خلخال صورت گیرد.
وی با اشاره به معرفی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال گفت: تزریق فکر و اندیشه متفاوت و ایجاد نگرش جدید در مدیریت اداره شهرستان جهت عملکرد بهتر و زمینه‌سازی برای رسیدن به اهداف سازمانی صورت گرفته است که انتظار می‌رود سرپرست منصوب شده تا پایان سال با ایجاد تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی شهرستان زمینه فعالیت های بیشتر اصحاب و فرهنگ و هنر را ایجاد نماید.
سفیدی در ادامه افزود: تلاشمان همواره بر این بوده که از ادارات تابعه شهرستان در انجام وظایف محوله و فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت های همه جانبه ای داشته باشیم و در این راستا امسال نیز اعتبار لازم برای تجهیز و تعمیر مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن سینما فرهنگ شهرستان خلخال را در نظر گرفته­ایم.
انتهای پیام

captcha