مردم با حضور آگاهانه کشور را در مقابل دشمن بیمه خواهند کرد
کد خبر: 3760684
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
همزمان با 13 آبان‌ماه؛

مردم با حضور آگاهانه کشور را در مقابل دشمن بیمه خواهند کرد

گروه سیاسی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مردم با بصیرت و حضور آگاهانه کشور در راهپیمایی 13 آبان‌ماه کشور را در مقابل دشمن بیمه خواهند کرد.

مردم با بصیرت و حضور آگاهانه کشور را در مقابل دشمن بیمه خواهند کردحجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: گسترش حاکمیت نظام مقدس اسلامی ایران در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده و این دستاورد بزرگ به هیچ وجه نمی‌تواند به دست سردمداران آمریکا نابود و خنثی شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خوشبختانه تمامی توطئه‌های اندیشه‌پردازان آمریکا در عرصه‌های مختلف شکست خورده است و برنامه‌هایی که شبانه‌روز برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیاده می‌شود به هیچ جایی نمی‌رسد چرا که ماهیت آمریکا کاملا مشخص است.
فیاضی اظهار کرد: آمریکا این بار علنا با هجمه سنگین اقتصادی وارد عرصه شده است اما این به این معنی نیست که این تحریم‌ها از زمان نخست نبوده بلکه در دوران مختلف با کش و قوس‌های مختلف ادامه داشته است و باید با اتحاد و همدلی ملت ایران این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و نقشه‌های شوم آنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
وی بیان کرد: اگر دشمن به دنبال به حاشیه‌کشاندن اندیشه‌های انقلاب اسلامی است این وظیفه آحاد جامعه است که بصیرت و اطلاع‌رسانی را در جامعه برای شناخت دشمن و واقعیت‌بینی بیمه کند تا بتواند این بار نیز همانند گذشته در مقابل توطئه‌های دشمنان و فشارهای بی‌سابقه اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مسئولان وظیفه دارند با روحیه انقلابی و جهادی تعارفات را کنار گذاشته و با تدوین برنامه‌های منسجم و هدفمند راه رسیدن به پیشرفت و تعالی را دلسوزانه فراهم کنند و برای تقویت نیروهای بسیجی و متدین تلاش کنند.
فیاضی ضمن گرامیداشت راهپیمایی روز 13 آبان ماه نیز اظهار کرد: راهپیمایی روز 13 آبان ماه فریاد استکبارستیزی ایران را خاموش خواهد کرد و این بار نیز ملت ایران با حضور گسترده و منسجم خود به دشمنان ثابت خواهند کرد که دشمنان نمی‌توانند در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن نمی‌تواند داشته باشد.
انتهای پیام

captcha