فعالان رسانه‌ای برای ترویج هویت ملی و اسلامی تلاش کنند
کد خبر: 3760688
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

فعالان رسانه‌ای برای ترویج هویت ملی و اسلامی تلاش کنند

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وظایف فعالان رسانه‌ای در ترویج هویت ملی و اسلامی خطیر است و این قشر باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

فعالان رسانه‌ای برای ترویج هویت ملی و اسلامی تلاش کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) امروز 12 آبان‌ماه در نشست مشترک مسئولان سپاه حضرت عباس(ع) و صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: وظایف فعالان رسانه‌ای در ترویج هویت ملی و اسلامی بسیار حساس و خطیر است و در این زمینه تولید برنامه‌های فاخر در صدا و سیما لازمه اساسی است.
وی بیان کرد: در عرصه کنونی دشمنان دائماً به دنبال زیر سئوال بردن نظام اسلام و تحریف واقعیت‌های تاریخ انقلابی هستند که درایت فعالان رسانه‌ای در این عرصه با عمل به وظایف خود نمود پیدا می‌کند و هر چقدر رسانه‌ای بهتر به وظایف خود عمل کنند خروجی بهتری را شاهد خواهیم بود که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هم‌اکنون که دشمنان درصدد هستند تا از روز تاریخی 13 آبان‌ماه برای پیاده‌سازی نقشه‌های شومشان و سودجویی‌های خود استفاده کنند باید با روشن‌سازی افکار و اذهان عمومی تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده و اجازه ندهیم اذهان عمومی مغتش شود.
عبدی تصریح کرد: بی‌شک این بار نیز همانند سال‌های گذشته مردم استان اردبیل با حضوری گسترده و باشکوه جواب دندان‌شکنی در برابر توطئه‌های دشمنان خواهند داد که باید برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها بسیجی‌وار عمل شده و با سر دادن فریاد هیهات من الذله در برابر ظلم و جور ساکت نمانیم.
وی اظهار کرد: اگر دشمنان لحظه‌ای دست از تلاش برای سقوط ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارند باید ما خیلی سخت‌تر و مقاوم‌تر در برابر این توطئه‌ها ایستاده و برای دستیابی به اهداف و راه شهدای والامقام و پیروی از سیره امامان معصوم(ع) به شکل مناسب و گسترده عمل کنیم.
انتهای پیام

captcha