۱۳آبان، روز استکبارستیزی ملت ایران است
کد خبر: 3760692
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

۱۳آبان، روز استکبارستیزی ملت ایران است

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی ملت ایران علیه زیاده‌خواهی‌های آمریکا است.

۱۳آبان روز استکبارستیزی ملت ایران علیه زیاده خواهی های آمریکا است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم پورجمالی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به فرارسیدن گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه در سخنانی اظهار کرد: ملت فهیم و نجیب ایران اسلامی در دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره ثابت کردند که هیچگاه از نظام و انقلابی که خودشان آن را به‌وجود آوردند جدا نخواهند شد و زیر بار ظلم و جنایت استبداد و کشور‌های ظالم و ستمگر نخواهند رفت.
وی افزود: اگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم بزرگ‌ترین دستاورد آن را می‌توان سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ ساله پهلوی دانست و دیگر دستاورد امروز آن شکست داعش و... بوده است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: امروز ایران اسلامی بعد از قریب به ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و هجمه‌های زیاد غرب علیه نظام، باصلابت‌تر از گذشته و با وحدتی همه جانبه در عرصه جهانی به‌عنوان الگوی تمام عیار ملت‌های مسلمان می‌درخشد.
حجت‌الاسلام پورجمالی یادآور شد:۱۳ آبان امسال و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی برای همیشه تاریخ ثابت خواهد کرد که زیادی‌خواهی‌های ابرقدرت‌ها راه به جایی نخواهند برد و کشور ایران که پرچمدار کشور‌های مسلمان در دنیا است طومار استکبار جهانی را در هم پیچید و نهضت خمینی کبیر تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام.

captcha