فعالان کانون‌های مساجد عملیات‌های روانی دشمنان را خنثی می‌کنند
کد خبر: 3760693
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

فعالان کانون‌های مساجد عملیات‌های روانی دشمنان را خنثی می‌کنند

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان کانون‌های مساجد عملیات‌های روانی دشمنان را خنثی می‌کنند و در برابر تهاجم فرهنگی فعالیت‌های مناسب دارند.

فعالان کانون‌های مساجد عملیات‌های روانی دشمنان را خنثی می‌کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، امروز 12 آبان‌ماه در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت: گردهمایی مسئولان کانون‌های مساجد استان با هدف تبیین و توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل بزودی برگزار خواهد شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: این گردهمایی برای توجه مدیران و ائمه جماعت به مسئله پدافند غیرعامل و نشر این فرهنگ در سطح جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای برپایی نمایشگاه‌های آموزشی در سطح مساجد استان با موضوع پدافند غیرعامل وجود دارد، اظهار کرد: بسترسازی مناسب برای پدافند غیرعامل در شرایط حساس جامعه ضروری است زیرا امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس در برابر تهاجم و جنگ فرهنگی دشمنان ایستادگی می‌کنیم.
سقاء، افزود: فعالان کانون‌های مساجد به عنوان پرچمداران و سربازان جنگ فرهنگی هستند و طبق منویات مقام معظم رهبری به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قدم در میدان گذاشته‌اند.
بیان کرد: ارائه بسته‌های فرهنگی با موضوع پدافند غیرعامل برای مدیران کانون‌های مساجد می‌تواند بستر مناسبی برای فرهنگ‌سازی این مسئله داشته باشند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، یادآور شد: مساجد بستر مناسبی برای ارائه خدمات آموزشی در سطح جامعه است در موضوع پدافند غیرعامل که از تاکیدهای مقام معظم رهبری است آمادگی کامل را برای همکاری در این زمینه داریم.
انتهای پیام

captcha