حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان است
کد خبر: 3760777
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان است

گروه سیاسی - امام جمعه فردیس گفت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهان است.

حضور در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان است

حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا پیروزی انقلاب و همچنین پس از پیروزی انقلاب رخدادهای متفاوتی متوجه انقلاب شده است ولی 13 آبان به دلیل اینکه سه رویداد تاریخی را در خود جای داده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به وقایع 13 آبان، افزود: اولین رخداد این روز دستگیری امام خمینی(ره) پس از سخنرانی در خصوص کاپیتولاسیون و تبعید ایشان به ترکیه است، دومین رخداد به خاک خون کشیدن دانش‌آموزان معترض به دخالت‌های آمریکا در ایران و به شهادت رسیدن بیش از 50 نفر و زخمی شدن صدها نفر بود.
این مسئول بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان رخداد دیگر این روز است که با توجه به وقوع این رویدادها و پس از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی در تاریخ ایران ثبت شد چراکه هر یک از وقایع در حرکت انقلاب نقش برجسته‌ای داشته است.
ایمانی در ادامه بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر تهدیدات دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن از کم‌کاری مسئولان در موضوع 13 آبان سو استفاده می‌کند و درصدد کمرنگ کردن اهمیت این مراسم است.
امام جمعه فردیس بیان کرد: 13 آبان امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که آمریکا تلاش دارد تا با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، اصل روز مبارزه با استکبارجهانی را به حاشیه ببرد.
وی با اشاره به این که کم‌کاری در موضوع 13 آبان فرصت را به دشمن می‌دهد، تصریح کرد: دشمن همواره از حضور مردم در صحنه هراس داشته است لذا محکم‌ترین سیلی که می‌توان به دشمن نواخت، حضو یکپارچه در مراسم راهپیمایی 13 آبان است.
انتهای پیام

captcha