۱۳ آبان؛ روز اعلام پایداری و مقاومت ملت انقلابی ایران برابر استکبار
کد خبر: 3760823
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

۱۳ آبان؛ روز اعلام پایداری و مقاومت ملت انقلابی ایران برابر استکبار

گروه سیاسی - در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی آمده است: یوم‌الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.

روز 13 آبان؛ روز بزرگ «مرگ بر خباثت‌ها و جنایت‌های آمریکا» علیه بشریت است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اعلام 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» از مردم انقلابی استان مرکزی برای حضور در این رویداد حماسی دعوت بعمل آورد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
یوم‌الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.
چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم‌ستیز ایران اسلامی در برابر چهل سـال خبـاثت و شـرارت و جنایت و تحریم‌های همه‌جانبه و ظالمانه امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، بلاخره باعث بیداری ملت‌ها و جهانشمول شدن شعار«مرگ بر امریکا» و تنزل جایگاه امریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد.

یوم‌الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام‌نمای پیام تاریخی، جهان‌شمول و مفاهیم ارزشمند و گران‌سنگ حماسه جاویدان قیام عاشورای حسینی است؛ و امریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی و صلح جهانی به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان‌های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.

مراسم 13 آبان امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» و مرگ بر خباثت‌ها و جنایت‌های مختلف او علیه بشریت است و تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانه امریکا علیه ایران و سایرکشورها و دولت‌های مستقل، آزادی‌خواه و عزت‌طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزاد‌ی‌بخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هر روز فراگیر‌تر و جهان‌شمول‌تر از قبل می‌شود.

شعار (مـرگ بـر امریـکا)، (مـرگ بـر انگلیـس)، (مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل ) و (مرگ بر استکبار ) امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین(ع) و (لبیک به ندای جـاودان هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی) امـام حسـین (ع) در ظـهر عـاشـوراست.

رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم‌الله 13 آبان، همان( روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار) است.

لازم به یاد آوری است، مراسم تجمع بزرگ ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان امسال در 50 نقطه استان و همچنین در شهر اراک، از ساعت 9:00 صبح روز یکشنبه 13 آبان‌ماه با حضور اقشار مردم شریف و ولایتمدار در محل مصلای بیت‌المقدس اراک و برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha