بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت 13 آبان
کد خبر: 3760867
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت 13 آبان

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای سیزدهم آبان‌ماه را گرامی داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص / 5)

سیزدهم آبان‌ماه هر سال یادآور بصیرت عمیق مردم انقلابی ایران اسلامی است كه با تأسی از اندیشه استكبارستیزی امام راحل(ره)، مبارزه با شیطان بزرگ آمریكا را در معرض دید جهانیان به ویژه مستضعفان عالم گذاشتند.

امسال تلاقی یوم‌الله 13 آبان با ایامی كه منسوب به پیامبر گرامی اسلام(ص) ـ به عنوان بزرگ‌ترین استكبارستیز تاریخ هستی ـ و نیز روزهایی كه با یاوه‌گویی‌های مستكبران آمریكایی همراه است، وظیفه خطیر مبارزان راه آزادی و مقاومت را دوچندان كرده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر اساس وظیفه خود مبنی بر بسط فرهنگ ناب اسلامی همراه با معرفی تمدن كهن ایرانی كه بر بنیان یكتاپرستی و ظلم‌ستیزی استوار بوده است، این روز را گرامی و خجسته می‌دارد و همراه و همگام با دیگر نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز آحاد و عموم مردم بابصیرت و وفادار كشورمان، دعوت برای شركت در راهپیمایی انقلابی 13 آبان به منظور مبارزه با استكبار را لبیك می‌گوید.

باشد كه حضور سیل خروشان مردم ایران، شعار انقلابی «مرگ بر آمریكا» را با فلسفه حسینی «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» در هم آمیخته و خواب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را آشفته سازد.

انتهای پیام

captcha