مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان اعلام شد
کد خبر: 3760878
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان اعلام شد

گروه فرهنگی - زمان و مکان راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مقابله با استکبار جهانی در بندرعباس و شهرستان‌های استان اعلام شد.

مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان اعلام شد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در این خصوص گفت: این راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب روبه‌روی هتل هرمز تا مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.
وی افزود: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در رودان از محل اداره آموزش و پرورش به سمت مسجد جامع، در میناب از چهار راه آل محمد به سمت مسجد جامع و جاسک از میدن امام تا مسجد امام علی از ساعت ۹ صبح است.
حجت الاسلام میرزایی اظهار کرد: مسیر راهپیمایی در سیریک از میدان ناخدا تا مسجد صاحب الزمان از ساعت ۸ صبح و سردشت بشاگرد از میدان شهدا تا میدان امام علی و شهرگوهران از بخشداری تا مسجد امام خمینی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در بندر خمیر؛ از روبه‌روی کلانتری تا سه راه شهرداری ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح، بستک از میدان دفاع مقدس تا روبری فرمانداری ساعت ۸ صبح، شهرستان پارسیان از شهرداری تا میدان جمهوری اسلامی ساعت ۹ صبح و شهرستان بندرلنگه میدان آموزش و پرورش تا پارک کوثر از ساعت ۸ و ۴۵ صبح است.
حجت الاسلام میرزائی خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمائی روز ملی مقابله با استکبار جهانی در قشم از چهارراه سعدی به سمت امامزاده سید مظفر و در حاجی آباد از چهار راه کمیته امداد تا میدان امیر کبیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در بوموسی نیز از روبروی سالن اندیشه تا مسجد جامع از ساعت ۱۰ صبح است، اضافه کرد: مسیر راهپیمائی در جزیره هرمز از میدان بهزیستی تا گلزار شهدا، بخش توکهور و هشتبندی از بخشداری تا مسجد جامع هشتبندی، بخش چارک از دبیرستان دخترانه‌ی عیاده احمد تا مجتمع فرهنگی، بخش قلعه قاضی از کوی شهید بهشتی تا مرقد شهدای گمنام و بخش سندرک از مقابل درمانگاه تا گلزار شهدا از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: در بخش کنارو از دبستان شهید محمد آبشواران تا گلزار شهدای کنارو ساعت ۹ صبح، بخش رودخانه از آموزش و پرورش تا حوزه شهید حاجبی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح، شهر رویدر از مدرسه زینبیه تا چهارراه درمانگاه، بخش فارغان از بانک کشاورزی تا امام زاده رکن الدین ساعت، بخش جناح از میدان بخشداری تا دبستان توحید، بخش تازیان بالا از دبیرستان شهید پایان تا گلزار شهدا، بخش بیکاه از بخشداری تا مسجد پاکوه، بخش احمدی یادمان شهدا تا دبیرستان عفاف، بخش تخت از گلزار شهدای گمنام تا بخشداری و بخش فین از مهدیه‌ی فین تا کانون شهید رضا پور از ساعت ۹ صبح است.
انتهای پیام.

captcha