برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب در کرمانشاه
کد خبر: 3760948
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
باحضور 500 ناشر؛

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب در کرمانشاه

گروه اجتماعی- 20 تا 26 آبان ماه چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب با حضور 500 ناشر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشستی با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی در کرمانشاه، گفت: این نمایشگاه با حضور 500 ناشر در کرمانشاه برپا می‌شود.
وی افزود: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی از 20 تا 26 آبان ماه با شعار حال خوب خواندن برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام جعفری به تخفیف حداقل 30 درصدی فروش کتاب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: 600 غرفه در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه برپا می‌شود و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این تعداد غرفه در استان برپا شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته در دومین روز برپایی نمایشگاه کتاب استان زلزله‌ای در استان رخ داد اما نمایشگاه تعطیل نشد و تبدیل به ستادی برای کمک به زلزله‌زدگان شد و امسال نیز در سالگرد این واقعه ویژه برنامه‌ای تدارک دیده شده است.
وی گفت: در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز حصور دارند. یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری فضای مجازی است و با توجه به اهمیت این موضوع توافق شده نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با نمایشگاه کتاب در سطح استان برپا شود.
حجت‌الاسلام جعفری افزود: یکی از بخش‌های ویژه این نمایشگاه بخش کودک و نوجوان است که برای آن‌ها برنامه‌های خاص تدارک دیده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مخاطبین این نمایشگاه بیشتر دانشگاهی هستند از این روی درصدد فراهم کردن زمینه حضور بیشتر این قشر هستیم.
انتهای پیام

captcha