۱۳ آبان روزی برای فهم نماد استکبارستیزی است
کد خبر: 3760977
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

۱۳ آبان روزی برای فهم نماد استکبارستیزی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ آبان روزی برای فهم نماد استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران ‌برابر استکبار جهانی است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا، احمدرضا بسیج با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است، اظهار کرد: استکبار جهانی، فرهنگی در کشورمان ایجاد کرد که خود را بهتر و برتر می‌دانست و به دلیل برتر بودن بیان کرد که باید دیگر جوامع به خدمت آن کشور‌ها درآیند.
وی با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان تنها مختص دانش‌آموزان نیست، افزود: ۱۳ آبان مختص تمام ملت ایران است تا چهره واقعی استکبار و مصداق حقیقی آن را بشناسند.
بسیج با اشاره به اینکه این روز نماد سه واقعه مهم از جمله تبعید امام راحل در سال ۴۳ به ترکیه، کشتار ۵۴ دانش‌آموز در سال ۵۷ و تسخیر سفارت‌خانه آمریکا در ۱۳ ابان سال ۵۸ توسط دانشجویان است، تصریح کرد: استکبار جهانی تمامی این کار‌ها را برای این انجام داد تا نظام مدنظر خود، در ایران حاکم شود.
وی ادامه داد: خلق و خوی مسلمان ایرانی برنمی‌تابد و دائما فریاد "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهد یعنی مرگ بر نظام و سیستم استکباری که خود را برتر از دیگران می‌داند و قصد دارد برتری را بر دیگر جوامع القا کند.
مدرس دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روزی برای فهم نظام استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

انتهای پیام

captcha