اعزام ۵۰۰ زائر مبلغ از کرمان به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3760995
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
سازندگی اعلام کرد:

اعزام ۵۰۰ زائر مبلغ از کرمان به پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه استان کرمان به عنوان زائر مبلغ به عتبات اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین سازندگی، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان دیروز شنبه، 12 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در مساله اربعین، مباحث فرهنگی، دینی و اسلامی بیشتر مد نظر هست که از طرف ستاد اربعین کشور وظایف 20 گانه‌ای برعهده کمیته فرهنگی بود.
وی افزود: برای استفاده بیشتر از این فضا و خیل جمعیت ما در چهار کارگروه بانوان، تبلیغ، یاران معنوی اربعین و کارگروه فضای مجازی تقسیم‌بندی فعالیت داشتیم و به ویژه امسال سرمایه‌گذاری روی فضای مجازی داشتیم.
مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان افزود: مصوبات کارگروه بانوان تهیه یک کتاب داستان مهدویت در 500 جلد بود که در کربلا در صحن زینبیه در موکب معراج به کودکان عراقی اهدا شد و همچنین اهدایی صنایع دست زندانیان و بسته‌های فرهنگی نیز صورت گرفت.
وی با اشاره به بدرقه گردان نانوا برای اولین بار در کرمان تصریح کرد: زائر مبلغ نیز فراخوان، ثبت نام و آموزش داده شد و بیش از 500 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه استان کرمان به عنوان زائر مبلغ به عتبات اعزام شدند.
سازندگی بیان کرد: سه موکب اصلی در استان در شهرهای بم، ماهان و سیرجان برپا شد و از آنجایی که تعداد زائرانی از کشور پاکستان وارد می‌شدند در هر کدام از موکب‌ها روحانی پاکستانی مستقر و برنامه‌های فرهنگی در این مواکب انجام شد.
انتهای پیام

captcha