جنایات ۶۰ ساله آمریکا علیه ملت ایران با تبلیغات فریبنده قابل رفع نیست
کد خبر: 3760996
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

جنایات ۶۰ ساله آمریکا علیه ملت ایران با تبلیغات فریبنده قابل رفع نیست

گروه سیاست و اقتصاد - بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان به مناسبت ۱۳ آبان ضمن صدور بیانیه‌ایی از آحاد مردم به‌ویژه اقشار دانشجویان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی دعوت بعمل آورد؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: سیاهه جنایات 60 ساله آمریکا علیه ملت مسلمان ایران چیزی نیست که با تبلیغات فریبنده و نمایشی سیاست‌ورزان آمریکا و برخی از شیفتگان غرب قابل رفع شدن باشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان به مناسبت ۱۳ آبان ضمن صدور بیانیه‌ایی از آحاد مردم به‌ویژه اقشار دانشجویان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت بعمل آورد.
در  این بیانیه آمده است: سیاهه جنایات 60 ساله آمریکا بر علیه ملت مسلمان ایران چیزی نیست که با تبلیغات فریبنده و نمایشی سیاست‌ورزان آمریکا و برخی از شیفتگان غرب قابل رفع شدن باشد و ملت بزرگ ایران با اتحاد، حمایت از تولیدات داخلی و تبعیت از ولایت فقیه، مقاومت و ایستادگی را به مثابه‌ سدی محکم در برابر قدرت‌های سلطه گر به ویژه آمریکای خبیث می‌داند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: آبان بستر حوادثی بزرگ در سال‌های قبل و بعد از انقلاب بود ولی روح همه این حوادث افشاگر خوی شیطانی آمریکای جنایتکار و مبارزه مردم مسلمان ایران بر علیه استکبار جهانیست، ۱۳ آبان سالروز آغاز تبعید ۱۵ ساله امام امت به جرم افشای قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال 43، یادآور کشتار مظلومانه دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۵۸ است.
تقارن 13 آبان امسال با روز اجرای تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران، خوی استکباری شیطان بزرگ را بیش از پیش نمایان کرده است و مردم ایران مصمم‌تر از سال‌های قبل شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.
اعمال تحریم‌های جدید و خروج یک‌جانبه آمریکا از معاهده برجام نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها بر خلاف شعار‌های عوام فریبانه خود هیچ ارزشی برای خواست ملت‌ها قائل نیستند، البته دولت آمریکا در کمتر از دو قرن در سراسر جهان کارنامه‌ای کم نظیر از جنگ افروزی و جنایت علیه انسان‌ها دارد، از همین رو در جهان و خصوصا منطقه غرب آسیا مغضوب ملت‌هاست.
انتهای پیام

captcha