دانش‌آموزان؛ خط مقدم جبهه‌های جنگ نرم
کد خبر: 3760997
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

دانش‌آموزان؛ خط مقدم جبهه‌های جنگ نرم

گروه سیاسی - مدیر آموزش و پرورش ماکو دانش‌آموزان را خط مقدم جبهه‌های جنگ نرم دانست و گفت: در بخش سایبری، دانش‌آموزان، اگر آگاهانه قدم برندارند، مورد تهدید همه‌جانبه دشمنان قرار خواهند گرفت.

دانش‌آموزان؛ خط مقدم جبهه‌های جنگ نرم

اکبر باباپور، مدیر آموزش و پرورش ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، بیان کرد: اگر به موضوع پدافند غیرعامل در مدارس پرداخته نشود و بی‌توجه باشیم، شاهد آسیب‌دیدن همه دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور در کمترین زمان خواهیم شد.
وی تأکید کرد: اگر در سیستم آموزش و پرورش در تبیین اهداف پدافند غیرعامل در مدارس کم‌لطفی صورت گیرد، آثار مخرب آن در بخش‌های مختلف جامعه و مردم نمود خواهد یافت.
مدیر آموزش وپرورش ماکو مهمترین دستاورد پدافند غیرعامل را، تحقق پایداری ملی ابراز کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل، ضمن استمرار خدمات ضروری، زمینه تسهیل در مدیریت بحران ناشی از تهدیدات فراهم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سالهای اخیر، توجه به موضوع پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف جامعه بیشتر شده و با همراهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، برای تقویت زیرساخت‌های استان نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته‌ است، تصریح کرد: تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.
باباپور دانش‌آموزان را خط مقدم جبهه‌های جنگ نرم ابراز کرد و افزود: در بخش سایبری، این دانش‌آموزان هستند که اگر آگاهانه قدم برندارند، مورد تهدید همه‌جانبه دشمنان قرار خواهند گرفت؛ لذا باید بتوانیم کشور و شهروندان را از آسیب‌های این حوزه مصون نگهداریم.
وی اظهار کرد: با نواخته‌شدن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس ماکو، امیدواریم هشدار و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در حد مطلوبی در طول سال صورت گیرد، تا آینده‌سازان کشور با آموزش لازم، خود را برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی آماده کنند.
انتهای پیام

captcha