نظارت‌ به موقع در پیشگیری از تخلفات در دستگاه‌ها مثمر خواهد بود
کد خبر: 3761013
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

نظارت‌ به موقع در پیشگیری از تخلفات در دستگاه‌ها مثمر خواهد بود

گروه سیاسی - معاون هماهنگی امور افتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: اگر نظارت‌های دستگاه‌های نظارتی، همچون دیوان محاسبات به موقع باشد در پیشگیری از بسیاری از تخلفات در دستگاه‌ها مثمر خواهد بود.

نظارت‌ها به موقع در پیشگیری از تخلفات در دستگاه‌ها مثمر ثمر خواهد بود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ایرج حیدری در آئین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید دیوان محاسبات استان با اشاره به یوم الله سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، عنوان کرد: سیزده آبان یادآور تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و همچنین یادآور رشادت‌های دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و در طول جنگ تحمیلی است.
وی افزود: نماد و الگوی دانش‌آموزان کشور، دانش آموز بسیجی شهید حسین فهمیده است که حضرت امام راحل (ره) رهبر کبیر انقلاب در وصف رشادت‌های این دانش‌آموز بسیجی فرمودند: رهبر کشور آن جوان دانش آموزش بسیجی است که در دفاع از کیان مرز‌های کشور جان خود را فدا کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، تصریح کرد: ایران اسلامی در طول چهل سال اخیر با اتکاء به قدرت و ظرفیت‌های داخلی و پشتوانه و حمایت‌های مردمی توانسته در مقابل هجمه‌های دشمنان بایستد در آینده هم ان‌شاء‌الله خواهد ایستاد.
حیدری با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه نظام اسلامی ایران عنوان کرد: تحریم‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی مربوط به یک سال، دو سال و 10 سال اخیر نیست و شیطان بزرگ از همان ابتدای پیروزی انقلاب بنای دشمنی، عناد و براندازی را بر علیه با نظام اسلامی گذاشت و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی در طول این سال‌ها برای تغییر نظام اسلامی ایران فروگذاری نکرد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که باعث شد نظام اسلامی در طول این سال‌ها در صحنه بین المللی مقتدرانه و قوی در صحنه باشد و در مقابل فشار‌های دشمنان بی ایستد اتحاد و همدلی آحاد مردم کشور حول ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب بوده است.
معاون هماهنگی امور افتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: در این برهه حساس از زمان، کشور با وحدت و همدلی و اتکاء به توانمندی‌های داخلی تهدیدات دشمنان را پشت سر خواهد گذاشت.
حیدری با اشاره به اهمیت وجود دستگاه‌های نظارتی همچون دیوان محاسبات تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی مانع پیشبرد امور نیستند، این دستگاه‌ها زمینه ساز کنترل و سلامت در سیستم اداری هستند و وجود سلامت در دستگاه‌های اجرایی زمینه ساز موفقیت مدیران است.
وی گفت: دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های نظارتی را نه تنها مانع کار نمی‌دانند بلکه عاملی می‌دانند که باعث پیشبرد صحیح امور می‌شوند.
معاون هماهنگی امور افتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: اگر نظارت‌ها به موقع و هدایت گرانه باشند در پیشگیری از بسیاری از تخلفات در دستگاه‌ها مثمر خواهد بود.
حیدری گفت: انتظار از دستگاه‌های نظارتی همچون دیوان محاسبات همراهی، هماهنگی و هم افزایی برای تحقق برنامه‌های نظام و دولت در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم کشور است که تاکنون این همراهی در استان هرمزگان بسیار ارزنده بوده است.
وی در همین رابطه عنوان کرد: از نظارت‌ها استقبال می‌گردد، ولی انتظار است نظارت‌ها تسهیل کننده امور باشد.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم که با حضور معاون سازمان دیوان محاسبات کشور برگزار از زحمات محسن ناظم البکاء جهرمی مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان قدردانی و غلامعباس عزیزی نژاد به سمت مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان هرمزگان معرفی شد.
انتهای پیام

captcha