«هیهات منا الذله»؛ پاسخ رسای ملت به مستکبران/ نمایندگان مجلس در مسیر راهپیمایی
کد خبر: 3761037
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
گزارش ایکنا از راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان؛

«هیهات منا الذله»؛ پاسخ رسای ملت به مستکبران/ نمایندگان مجلس در مسیر راهپیمایی

گروه سیاسی ــ راهپیمایی یو‌م‌الله 13 آبان از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان، دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان طالقانی تهران، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

آغاز راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با شعار «هیهات منا الذله»به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، یکشنبه؛ روز ملی مبارزه با استکبار، با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان طالقانی تهران آغاز شد.

در این مراسم دانشجویان و دانش‌آموزان در کنار سایر اقشار مردم، حضور پررنگی دارند و با حمل پلاکاردهایی با مضامین انقلابی، شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله» سر دادند.

در ادامه بیانیه گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی قرائت شد و قرار است پس از مداحی، سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، سخنرانی کند.

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش به منظور حضور نمایندگان در راهپیمایی 13 آبان، دقایقی پیش پایان یافت و نمایندگان ملت در مسیر پیوستن به شرکت‌کنندگان در این مراسم هستند.

در مسیر راهپیمایی غرفه‌هایی از سوی نهادها و دستگا‌ه‌های مختلف برپا شده است.

به دلیل قرار گرفتن در ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شعار امسال مراسم ۱۳ آبان، «هیهات منا الذله» انتخاب شده است.
به گفته نصرت‌الله لطفی؛ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مراسم مشابهی نیز در سراسر کشور و مراکز استان‌ها با سخنرانی مقامات کشوری و لشکری، شخصیت‌های دانشگاهی و حوزوی  در حال برگزاری است.

همچنین از ساعت ۸ صبح در بیش از یکصد هزار واحد آموزشی زنگ استکبارستیزی نواخته شد و طبق پیش‌بینی‌ها بیش از ۴۰۰۰ نفر از اصحاب رسانه در کل کشور این مراسم را پوشش خواهند داد و در تهران هم بیش از ۱۲۰ خبرنگار و عکاس خارجی مراسم را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام

captcha