حضور حداکثری عامل پیروزی در جبهه جنگ فرهنگی است
کد خبر: 3761040
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

حضور حداکثری عامل پیروزی در جبهه جنگ فرهنگی است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور گسترده و حداکثری همه اقشار مردم در صحنه‌های مختلف نبرد حق علیه باطل، عامل پیروزی در جبهه جنگ فرهنگی و عامل شکست و دلسردی دشمنان است.

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تقارن سیزدهم آبان‌ماه با سالروز تبعید حضرت امام(ره) از قم به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 57 از جمله مهم‌ترین دلایل نامگذاری این روز با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: سیزده آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما بوده و دشمنان حضور و حمایت ملت را در این روز برنمی‌تابند.
وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب، با بهره گیری از پژوهش‌های گسترده و اتاق‌های فکر در صدد ضربه زدن به انقلاب بوده‌اند که بحمدالله ملت بزرگ ایران توانسته است با عنایت الهی، رهبری حضرت امام و در ادامه این مسیر نیز با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب، یک به یک این دسیسه‌ها را خنثی کند.
صفدری افزود: ملت ایران به پشتوانه رهبری و ولایت فقیه با شیطنت‌های دشمنان مقابله کرده‌اند و نشان داده‌اند که هر جا دشمن بیشتر طرح و برنامه داشته باشد، بهتر از عهده کار بر می‌آیند.
وی با اشاره به لزوم هوشیاری در مواجهه با هجمه روانی دشمن و القای امواج منفی در جهت دلسرد کردن مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: پشتوانه این انقلاب و نظام اسلامی مردمی هستند که در هر عرصه‌ای نگاه جهانیان را به سمت خود معطوف کرده و از هر آزمونی در این راه سربلند بیرون آمده‌اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: حضور گسترده و حداکثری همه اقشار مردم در صحنه‌های مختلف نبرد حق علیه باطل، عامل پیروزی در جبهه جنگ فرهنگی و عامل شکست و دلسردی دشمنان است.
وی افزود: دشمنی با استکبار به سرکردگی آمریکا تمامی ندارد و ملت ایران به کوری چشم دشمنان امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.
صفدری اظهار کرد: امروزه دشمن به دنبال تضعیف روحیه حق طلبی در وجود مردم است، چرا که مادامی که این روحیه در وجود مردم وجود داشته باشد این‌ها جایی در فکر و اندیشه این ملت نخواهند داشت.

انتهای پیام

captcha