استفاده از توانمندی جوانان در فعالیت‌های فرهنگی ضروری است
کد خبر: 3761054
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

استفاده از توانمندی جوانان در فعالیت‌های فرهنگی ضروری است

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر گفت: نسل جوان نقش مهمی در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی دارند؛ بنابراین از توانمندی این قشر باید در برنامه‌های فرهنگی استفاده شود.

استفاده از توانمندی جوانان در فعالیت‌های فرهنگی ضروری است

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر، روز گذشته ۱۲ آبان‌ماه در نشست مشترک با رئیس آموزش و پرورش این شهرستان تصریح کرد: تعامل اداره آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در برگزاری نشست‎های گفتمان دینی در مدارس در سال‎های گذشته گسترده و تاثیرگذار بوده و امید می‌رود در سال‌های آتی نیز با اجرای طرح‌های فرهنگی مختلف وی‍‍ژه دانش آموزان، این تعاملات افزایش یابد.
حجت‌الاسلام صالحی گفت: طبق تفاهم‌نامه بین اداره اموزش و پرورش و اداره‌کل تبلیغات اسلامی امسال نیز حدود ۴۰ نشست گفتمان دینی در مدارس شهرستان نیر برگزار خواهد شد.
وی افزود: فرهنگیان و معلمان باید با برنامه‌ریزی درست و عزمی راسخ و یک مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است بتوانند بر آمادگی و عزم آموزش و پرورش در اجرای گسترده فعالیت‌های فرهنگی بیفزایند.
رئیس تبلیغات اسلامی نیر ادامه داد: برقراری ارتباط تنگاتنگ میان معلمان و دانش‌آموزان یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه شود و به این وسیله سیر تقویت فکری و روحی دانش آموزان شکل گیرد.
در ادامه انتظاری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیر هم گفت: در سال گذشته همکاری خوبی با آموزش و پرورش در زمینه برگزاری گفتمان‌های دینی، کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و نقد فرق و مذاهب انحرافی، محافل انس با قرآن در مدارس و برپایی نماز جماعت داشته‌ایم که امیدواریم این همکاری در سال جدید نمایان‌تر از سال گذشته باشد.
انتهای پیام

captcha