دور جدید تحریم‌ها؛ دلیلی دیگر بر استکبارستیزی مردم ایران
کد خبر: 3761074
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
یک فعال سیاسی مطرح کرد:

دور جدید تحریم‌ها؛ دلیلی دیگر بر استکبارستیزی مردم ایران

گروه سیاست و اقتصاد - یک فعال سیاسی گفت: امسال علاوه بر سه حادثه مربوط به 13 آبان، تحریم ظالمانه آمریکا نیز بر این حوادث سه‌گانه افزوده شده و این 4 حادثه مهم تاریخی در سلطه‌گری, سلطه‌خواهی و تجاوز به حقوق ملی مشترک هستند.

دور جدید تحریم‌ها، دلیلی دیگر بر استکبارستیزی مردم ایران با امریکاجواد آرین‌منش در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص لزوم، تاکید و انگیزه مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: امسال در یک شرایط ویژه قرار داریم. هر سال 13 آبان همواره یادآور تجاوزگری‌های آمریکا به حقوق ملت ایران بوده و حوادث سه گانه‌ای نیز وجود دارد که انگیزه مردم برای این حضور را روشن می‌سازد.

وی افزود: این حوادث سه‌گانه شامل کاپیتولاسیون و تبعید حضرت امام(ره)، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و کشتار و شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان است که انگیزه مردم در مسیر استکبارستیری را تشکیل می‌دهد.

این فعال سیاسی بیان کرد: امسال علاوه بر این سه حادثه، تحریم ظالمانه آمریکا نیز بر این حوادث سه‌گانه افزوده و به چهار حادثه مهم تاریخی که در سلطه‌گری, سلطه‌خواهی و تجاوز به حقوق ملی مشترک است. هرچقدر از عمر انقلاب می‌گذرد، ماهیت سلطه‌جویانه و تجاوزگرانه آمریکا برای مردم بیشتر آشکار می‌شود. خروج آمریکا از برجام نیز نمونه دیگری از تظلم‌خواهی ملت ایران و سلطه جویی آمریکاست که سبب افزایش انگیزه مردم برای شرکت در راهپیمایی خواهد شد.

آرین‌منش در خصوص انگیزه آمریکا برای انتخاب این روز برای ارائه تحریم‌ها بیان کرد: ممکن است آمریکا با هدف خاصی این روز را انتخاب نکرده باشد اما به صورت تصادفی، این اتفاق و تحریم‌ها در یک روز اتفاق افتاده که یادآور استکبارستیزی آمریکا و حرکات امپریالیسمی آمریکاست که سبب آشکار شدن بیش از پیش هویت آن شده است.

انتهای پیام

captcha