تجربه جذاب دفاع از میهن در بازی اندرویدی مدافعان آزادی+ دانلود
کد خبر: 3761105
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

تجربه جذاب دفاع از میهن در بازی اندرویدی مدافعان آزادی+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ بازی اندرویدی مدافعان آزادی حال و هوای دلاوران مدافع میهن و حرم اهل بیت را در مناطق جنگی در قالب اکشن و نقش‌آفرینی به تصویر کشیده‌ است.

به گزارش ایکنا؛ شاید بسیاری از مردم میهن عزیز ما، از ارزش‌ والای دلاوران و رزمندگان مدافع حرم بی‌اطلاع باشند. اما بد نیست که برای یک بار هم که شده، مفهوم آزادی را از دیدگاه این دلاوران غیور تجربه کنیم.

داستان دلاوری‌های جوانان ایرانی در راه دفاع از حرم و میهن، بخش مهمی از تاریخ آینده ایران زمین را تشکیل می‌دهد و در همین راستا، گروهی از توسعه‌دهندگان فارسی زبان با آماده‌سازی یک بازی اکشن و جذاب، حال و هوای این دلاوران را در مناطق جنگی به تصویر کشیده‌اند.

مدافعان آزادی

مدافعان آزادی نام یک بازی اندرویدی در سبک سری بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی تیم مارس است که در این بازی، بازیکن در نقش سربازان مدافع حرم ماموریت‌های مختلفی از قبیل دفاع از مردم مظلوم، شکست دادن مهاجمان، دفاع از مناطق و اماکن مهم و هلاک کردن سردسته‌های تروریست‌ها را انجام می‌دهد.

در این بازی بازیکن می‌تواند قبل از انجام هر ماموریت اسلحه‌های متفاوتی انتخاب کرده تا به جنگ اشرار برود. اسلحه‌هایی مانند کلت تا تیربار در این بازی قرار دارد و بعد از هر ماموریت و با دفاع اشرار غنایمی به دست آورد که از آنها برای بهبود تسلیحات خود یا گسترش تعداد سربازان استفاده کرد.

از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد این بازی، Co-op است؛ بدین صورت که با کمک یک یار می‌توانید در شکست دشمن موفق‌تر عمل کنید. دارا بودن امکان بازی آنلاین، برخورداری از محوریت داستانی بسیار قوی، امکان حضور در مناطق جنگی مختلف، شبیه‌سازی شخصیت‌های ایرانی بر مبنای واقعیت، امکان مدیریت منابع و تجهیزات جنگی و قابلیت دست‌یابی به سلاح‌های مختلف از دیگر قابلیت‌های این بازی است.

شما می‌توانید برای دریافت این بازی اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام

captcha