صدور یک‌هزار و ۸۰۰ فقره گواهینامه آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3761107
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

صدور یک‌هزار و ۸۰۰ فقره گواهینامه آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از صدور یک‌هزار و ۸۰۰ فقره گواهینامه آموزش قرآن کریم از ابتدای امسال توسط این اداره و کارشناسان قرآنی شهرستان‌ها خبرداد.

صدور هزار و800 فقره گواهینامه آموزش قرآن توسط اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: به منظور تشویق و ترغیب هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان در طرح‌های آموزشی قرآن کریم، صدور گواهینامه قبول شدگان این کلاس‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.
وی بیان کرد: به همین منظور از ابتدای سال 97 تاکنون یک‌هزار و800 گواهینامه پایان دوره مربوط به قبول شدگان کلاس‌های آموزش عمومی قرآن کریم شامل کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌‍خوانی، فصیح‌خوانی، مفاهیم سطح یک ،حفظ و کادر متخصص توسط این اداره و کارشناسان قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها صادر و در اختیار مربیان این کلاس‌ها قرار گرفته است.
تقی‌پور تصریح کرد: ایجاد مشوق‌هایی همچون ارائه گواهینامه قبولی و نیز اهدای جوایز به نفرات برتر کلاس‌های آموزش قرآن باعث جذب و گرایش هر چه بیشتر افراد به حوزه قرآن شده و به نوبه خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

captcha