اعلام فراخوان شرکت در جشنواره قرآنی «نهاوند» در کرمانشاه
کد خبر: 3761117
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

اعلام فراخوان شرکت در جشنواره قرآنی «نهاوند» در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان نهاوند با اعلام فراخوان شرکت در جشنواره قرآنی نهاوند، گفت: این جشنواره در دو بخش زیر هجده سال و بالای هجده سال ویژه آقایان برگزار می‌شود.

اعلام فراخوان شرکت درجشنواره قرآنی نهاوند در کرمانشاه

پیام بحیرایی، مسئول واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اعلام فراخوان جشنواره قرآنی نهاوند، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند در نظر دارد تا جشنواره قرآنی(رشته قرائت در مقام نهاوند) را در فضای مجازی برگزار کند.
وی افزود: این جشنواره در دو بخش زیر هجده سال و بالای هجده سال ویژه آقایان برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تلاوت خود را به صورت(تحقیق) ارائه کنند و تمام اجرا باید در مقام نهاوند باشد.
مسئول واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند تصریح کرد: زمان هر قطعه حداکثر 5 دقیقه به روایت حفص از عاصم به صورت تقلیدی و یا غیر تقلیدی و بدون تکرار مقام و آیه ارائه شود.
بحیرایی اظهار کرد: فرمت فایل ام پی تری و با کیفیت و به صورت خام و بدون هیچ گونه افکت صوتی و اکو و تکرار باشد.
وی گفت: فایل‌های تلاوت حتما همراه با نشانی کامل آیه یا آیات تلاوت شده و مشخصات و شماره تماس به همراه یک قطعه عکس با کیفیت و آدرس محل سکونت به پیام‌رسان سروش به نشانی khabar-qurani@ ارسال شود. مهلت ارسال تلاوت‌ها تا 15 بهمن ماه و زمان آن تمدید نخواهد شد.
مسئول واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند با اعلام آدرس سایت جشنواره به نشانی «Www.jqkbn.ir»، تصریح کرد: نفرات برتر این جشنواره تا پایان بهمن ماه از طریق رسانه‌های جمعی و کانل جشنواره در پیام رسان سروش اعلام خواهد شد و از سه برگزیده این جشنواره قرآنی تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha