اعلام تحریم در ۱۳ آبان اقدامی معنادار از جانب آمریکا
کد خبر: 3761154
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

اعلام تحریم در ۱۳ آبان اقدامی معنادار از جانب آمریکا

گروه سیاسی - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص انگیزه آمریکا در انتخاب این روز برای ارائه تحریم‌ها گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان حرکتی نمادین در مقابل این نوع اقدامات خصمانه آمریکاست.

اعلام تحریم در 13 آبان اقدامی معنادار از جانب آمریکا

نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص لزوم، تأکید و انگیزه مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: به عقیده من مساله مهم در این باره این است که با هر نگاه، فکر و دیدگاهی امروز شاهد تعرض منافع ملی خود از ناحیه آمریکا هستیم. آمریکا نه تنها چهل ساله بلکه قبل از آن هم زمانی که در دنیا حضور جدی داشته، به جز تعرض به حقوق ما و ظلم نسبت به ما، هیچ اقدام مثبتی نداشته است.
وی افزود: فرقی ندارد که چه دیدگاهی دارید، اگر میهن‌پرست و به این آب و خاک تعلق داشته باشید و منافع ملی برای شما اولویت باشد، باید در این راهپیمایی حضور داشته باشیم و حمایت خود را از منافع ملی اعلام کنیم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است در داخل کشور سلیقه‌های مختلف وجود داشته باشد و مسائلی داخلی داشته باشیم اما این امر نباید منجر به تضییع حقوق ملت ایران توسط آمریکا شود.
پژمان‌فر بیان کرد: به نظر من باید در کنار دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و تمام آحاد ملت حضوری پرشور داشته و در برابر خواسته آمریکا، اراده مشترک و فولادین داشته باشیم.
وی در خصوص انگیزه آمریکا در انتخاب این روز برای ارائه تحریم‌ها گفت: راهپیمایی 13 آبان حرکتی نمادین در مقابل این نوع اقدامات خصمانه آمریکاست.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لانه جاسوسی آمریکا که به عنوان یک پایگاه فساد و مرکز سلطنت در داخل کشور تبدیل شده بود، که در آن هیچ اقدام سفارتی انجام نمی‌گرفت و به عنوان مرکز فرماندهی برای براندازی نظام ما تبدیل شده بود، توسط مردم تسخیر شد و آمریکا با ایجاد دور جدید تحریم‌ها در این بازه زمانی در صدد پاسخگویی به این ایستادگی ملت ایران است.

انتهای پیام

captcha