۱۳ آبان به تنهایی یک تاریخ و انقلابی دیگر است
کد خبر: 3761157
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
جهان آرای:

۱۳ آبان به تنهایی یک تاریخ و انقلابی دیگر است

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: سیزده آبان در روزشمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلابی دیگر است که با نثار خون‌های پاک شهدای دانش‌آموز و دانشجو جاودانه شد.

سیزده آبان به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است

نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از گیلان، یوم الله سیزده آبان را نگینی درخشان در تاریخ استکبار‌ستیزی ملت ایران دانست و اظهار کرد: سیزده آبان، یادآور اتفاقات تاریخ ساز و بزرگی است.

وی افزود: در چنین روزی معمار کبیر انقلاب را به دلیل فریاد آزادی‌خواهی و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی تبعید کردند، غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب 15 سال بعد از آن خروش ظلم ستیز، کاخ‌های استبداد را با قدرت ایمان، وحدت و قیام فرزندان برومند خود ویران کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه سیزده آبان در روزشمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است که با نثار خون‌های پاک شهدای دانش‌آموز و دانشجو جاودانه شد، گفت: در این روز دانشجویان پیرو خط امام(ره)، با تبعیت از اندیشه‌های استکبار ستیزی و ضد استعماری حضرت امام خمینی(ره) آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند، تا حدی که این حماسه چنان شکوهمند و کوبنده بود که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی یاد کردند.

جهان‌آرای تصریح کرد: سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند و آزادانه و آگاهانه در مکتب توحید به نماز بایستند و تنها در برابر «الله» به سجود بنشینند و جز او همه را طرد کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 13 آبان، خاطرنشان کرد: ما دانش‌آموزان و فرهنگیان استان گیلان در سال «حمایت از کالای ایرانی» با حضور در راهپیمایی، ضمن همبستگی مجدد با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، حمایت قاطعانه خود را از سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تنفر خود را در مقابل سیاست‌های ظالمانه و استعمارگر آمریکا و حامیانش اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha