روحیه استکبارستیزی ملت ایران؛ عامل پیروزی‌های پیاپی برآمریکای مستکبر
کد خبر: 3761168
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

روحیه استکبارستیزی ملت ایران؛ عامل پیروزی‌های پیاپی برآمریکای مستکبر

گروه سیاسی - معاون بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب گفت: وجود روحیه استکبارستیزی در ملت ایران عامل پیروزی‌های پیاپی بر آمریکای مستکبر بوده که همواره سبب ناکامی او در دستیابی به خواسته‌هایش شده است.

روحیه استکبارستیزی ملت ایران، عامل پیروزی‌های پیاپی برآمریکای مستکبر

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حسین شیخ‌الاسلام، معاون بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب در جمع راهپیماییان 13 آبان در بجنورد با اشاره به پیشینه 65ساله شعار مرگ بر آمریکا از زمان کودتای آمریکایی - انگلیسی 28مرداد 1332 بر ضد دولت و ملت ایران تا به امروزاظهارکرد: جنایات و توطئه‌های آنان و رژیم دست نشانده پهلوی تا سال 57 ادامه یافت و امروز هم به اشکال جدید از جمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جنگ روانی ادامه یافته است.
شیخ‌الاسلام با تجلیل ازحرکت حماسی و به تعبیر امام(ره)، انقلاب دوم دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 ،گفت: اگر دانشجویان آن زمان آن حرکت را انجام نمی‌دادند، امروز شما می‌گفتید چرا ملت و دانشجویان در آن زمان به دشمن مجال اجرا کردن توطئه‌هایش را داده‌اند.
وی با اشاره به شکست‌های پی درپی امریکا در مقابل ایران و جبهه مقاومت، افزود: شکست افتضاح بار و خسارت بار صدام که مورد حمایت آمریکا و قدرت‌های مستکبر بود، شکست اسرائیل در لبنان و فلسطین و پیروزی‌های محور مقاومت در عراق و سوریه، همواره آمریکا را در دستیابی به خواسته‌های نامشروعش ناکام گذاشته است.
شیخ‌الاسلام گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان در روز قدس با زبان روزه، فریاد برائت از مشرکان در ایام حج ابراهیمی به ابتکار امام و حضور میلیونی عزاداران حسینی در همایش اربعین، بخشی از تفکر استکبارستیز ملت بزرگ ایران است.
انتهای پیام.

captcha