دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل معامله نیست
کد خبر: 3761169
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل معامله نیست

گروه اجتماعی ـ فرماندار شهرستان رودبار گفت: امسال که شیطان بزرگ با نقض تعهدنامه‌ها و موازین بین‌المللی اوج دشمنی‌اش را با ایران اسلامی به نمایش گذاشته، ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی نشان دادند در مقابل این تهدیدها، دستاوردهای انقلاب قابل معامله نیست.

دستاوردهای انقلاب قابل معامله نیست

اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: سیزدهم آبان‌ماه هر سال، نماد همبستگی و همدلی ملتی است که برای استقلال و آزادی خود ‌مقابل افزون‌خواهی و دشمنی بدخواهان خود ایستاده است.

وی افزود: امسال که عداوت شیطان بزرگ از پرده برون افتاده و با نقض تعهدنامه‌ها و موازین بین‌المللی اوج دشمنی‌اش را با ایران اسلامی به نمایش گذاشته، ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی نشان دادند در مقابل این تهدیدها، دستاوردهای انقلاب قابل معامله نیست.

فرماندار رودبار گفت: عزت و استقلال کشور در سایه ایستادگی و مقاومت به دست آمده است و ملت ایران هرگز اجازه نمی دهند کوچکترین خدشه ای به این اقتدار وارد شود.

میرغضنفری تصریح کرد: شهادت دانش آموزان معترض در 13 آبان سال 57 توسط رژیم پهلوی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان سال 43 موجب شد تا این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شود تا در تاریخ مبارزات ملت ایران باقی بماند.

انتهای پیام

captcha