ملت بیدار ایران تسلیم شگردهای شیطان بزرگ نمی‌شود
کد خبر: 3761189
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

ملت بیدار ایران تسلیم شگردهای شیطان بزرگ نمی‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: ملت بیدار ایران اسلامی با هدایت مدبرانه رهبر انقلاب به دنیا نشان خواهد داد که تسلیم شگردهای شیطان بزرگ نمی‌شود.

ملت بیدار ایران تسلیم شگردهای شیطان بزرگ نمی‌شود

محمدحسن عاقل‌منش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از گیلان، اظهار کرد: سیزدهم آبان، به تعبیر امام خمینی(ره) یوم الله است زیرا یادآور دو حادثه تاریخی مهم در تاریخ سیاسی ایران معاصر یکی به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در سیزدهم آبان سال 57 و دیگری تسخیر لانه جاسوسی کشوری که دستش در تمام جنایت‌های معاصر کشور ایران آلوده است، می‌باشد.

وی افزود: امروز هم شاهد اعمال تحریم‌های دولت بد عهد آمریکا هستیم که برخلاف قوانین بین‌المللی تمام بغض و کینه خود را از استقلال و پیشرفت ایران و حمایت انقلاب از ملت‌های مظلوم را با انواع دشمنی‌ها از جمله تحریم‌های سرسختانه علیه مردم ایران نشان می‌دهد.

عاقل‌منش گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکا نسبت به چهل سال قبلش رو به زوال است و ایران رو به پیشرفت و بالندگی است. زیرا امروز ایران یاد گرفته که به سمت خودکفایی و تولید برود و آمریکا با ریاست جمهوری ترامپ حتی میان متحدان اروپایی خود نیز تنها مانده و ایران تنها کشوری است که آمریکا نمی‌تواند در امور داخلیش دخالت کند و از این موضوع عصبانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت تصریح کرد: یوم الله سیزدهم آبان و شرکت در راهپیمایی این باز هم موجب تقویت اتحاد ملی ملت ایران شد و نشان داد که ملت ایران بر عهد خود با امام راحل و شهدای این انقلاب ایستاده‌اند و با هدایت مدبرانه رهبر انقلاب از این بزنگاه تاریخی سخت نیز به سلامت خواهند گذشت و به دنیا نشان خواهند داد که ملت بیدار ایران تسلیم شگردهای شیطان بزرگ نمی‌شوند.

انتهای پیام

captcha