جنگ تمام عیار دشمن در مقابل ملت ایران، شکست خورده است
کد خبر: 3761193
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
رئیسی:

جنگ تمام عیار دشمن در مقابل ملت ایران، شکست خورده است

گروه اجتماعی- تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امروز نظام تحریم‌ها به هم ریخته است، گفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای قصد دارد به ملت ایران فشار وارد سازد تا اعتقاداتشان را از بین ببرد که همواره شکست خورده است.

جنگ تمام عیار دشمن در مقابل ملت ایران، شکست خورده است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، امروز 13 آبان، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در بیرجند، با یاد شهدایی که خون پاکشان برای مقابله با استکبار بر زمین ریخته شد، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه در خاطره ملت بزرگ ایران حوادثی را به یاد می‌آورد که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ مبارزات همیشگی ملت ایران با استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه افرادی مانند فرعون و نمرود به علت غرور مورد مذمت قرآن کریم هستند، ادامه داد: استکبار در فرهنگ قرآنی و دینی ما مورد نکوهش قرار گرفته است.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حق و حق مداری، تصریح کرد: تمام انبیا آمده‌اند تا انسان را به سمت خداخواهی سوق دهند.
رئیسی ادامه داد: از خلقت آدم تا امروز جبهه و صف حق و باطل در مقابل هم قرار دارند، بنابراین همواره انسان باید حق را بشناسد و بر حق مداری پافشاری کند.
وی بیان کرد: انسانی که علم و اخلاق و داشته‌هایش را به نامحدود مطلق که خداوند است، متصل کند جایگاه رفیع پیدا می‌کند اما اگر دچار خودبینی شود دچار عذاب خواهد شد.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان براساس خداخواهی و نفی استکبار به میدان آمدند.
رئیسی خاطرنشان کرد: حرکت دانش‌آموزان و دانشجویان در سیزدهم آبان به عنوان انقلاب دوم توسط امام خمینی(ره) اعلام شد.
وی با اشاره به اینکه با گرفتن لانه جاسوسی خودخواهی مستکبرین پایان نیافت، افزود: نزدیک ۴۰ سال است که دشمنان علیه ملت ایران توطئه می‌کنند.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را بر ایران تحمیل کردند اما این جنگ سخت برای آنان ثمره‌ای نداشت، بنابراین به سراغ جنگ نرم و امپراطوری رسانه‌ای پیش رفتند تا باورهای ملت ایران را مورد هدف قرار دهند.
رئیسی ادامه داد: دشمن متوجه شد جنگ سخت و نرم بر مردم ایران اثری ندارد، بنابراین راه سوم و فشار آوردن به ملت ایران را در پیش گرفت.
وی افزود: امروز دشمن با جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای قصد دارد به ملت ایران فشار وارد سازد تا اعتقاداتشان را از بین ببرد.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: ملت خداخواه ایران در همه صحنه‌ها حرف و سخن برتر دارد و خواسته و توانسته تا به این لحظه پیروز میدان باشد.
رئیسی با اشاره به اینکه امروز نظام تحریم‌ها به هم ریخته است، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر عهدشکنی آمریکاییان همواره تاکید داشتند.
وی با بیان اینکه ملت ایران می‌تواند کشور را با تدبیر، اقتصاد مقاومتی و روحیه خوب اداره کند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی باید بداند ملت بزرگ ایران در مقابل آن‌ها هرگز کوتاه نخواهد آمد.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مولفه مهم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم همیشه در صحنه هستند.
وی با اشاره به اینکه کوتاه آمدن و تسلیم شدن ما دشمن را برای مقابله با ملت ایران مقاوم تر خواهد کرد، یادآور شد: راه ایستادن در مقابل دشمن تنها ایستادگی و مقاومت است.

انتهای پیام

captcha