ماهیت ظلم‌ستیزی انقلاب تغییر نمی‌کند
کد خبر: 3761212
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

ماهیت ظلم‌ستیزی انقلاب تغییر نمی‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن جنگ اقتصادی و روانی را علیه ملت ایران آغاز کرده است و استقامت هزینه دارد اما باید بدانیم ماهیت ظلم‌ستیزی انقلاب تغییر نمی‌کند.

ماهیت ظلم‌ستیزی انقلاب تغییر نمی‌کندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یکشنبه، 13 آبان‌ماه در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی، در دبیرستان دخترانه ولیعصر‌(عج) زنجان، اظهار کرد: ۱۳ آبان تنها یک مناسبت نیست بلکه این روز در دل خود سه رخداد بزرگ تاریخی دارد و این روز را تاریخ ملی کشور ثبت کرده است.
وی با اشاره به پیشنیه 8 هزار ساله ایران در فرهنگ و مدنیت خاطرنشان کرد: در مقابل اروپا با تلاش بسیار بیش از ۲ هزار سال سابقه فرهنگی ندارد، متاسفانه عملکرد و دلبستگی عده‌ای از زمامداران موجب شده تا در طول تاریخ قسمتی از پیکره ایران جدا شود.
خاتمی تصریح کرد: یکی از روزهای ننگین که در تاریخ کشور وجود دارد تصویب قانون کاپیتولاسیون است، زیرا دنیا کشورهای جهان سوم را عقب مانده تلقی و در تقسیم‌بندهای خود مردمان این کشورها را عقب مانده و وحشی معرفی می‌کردند که برای اداره امور خودشان از مستشاران کشورهای مترقی استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: اعتراض امام خمینی(ره) به دستگیری و تبعید ایشان انجامید و حادثه دیگر روز 13 آبان‌ماه مربوط به کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران است و واقعه سوم ماجرای تسخیر لانه جاسوسی است که جمعی از دانشجویان جمع شدند و از بالای دیوار وارد سفارتخانه آمریکا شدند.
وی تصریح کرد: در قرآن کریم خداوند متعال هرگز اجازه نداده کفار بر سرنوشت مسلمانان حاکم باشند، در طول تاریخ انقلاب اسلامی رسما روسای جمهوری آمریکا با ادبیات‌ مختلف خواهان شکست انقلاب بودند تا ماهیت ظلم‌ستیزی انقلاب را تغییر دهند اما همواره با شکست مواجه بودند.
خاتمی یادآور شد: در مقطع کنونی کشور، دشمن جنگ اقتصادی و روانی را بر علیه ملت ایران آغاز کرده است و باید هوشیار و مقاوم باشیم چراکه مقام معظم رهبری فرمودند که استقامت هزینه دارد و عقب‌نشینی نیز هزینه‌های دیگر، پس باید برای عزتمندی ایستادگی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به اهمیت حرکت نهضت عاشورا اشاره کرد و گفت: اگر قرار بر ماندن اسلام بود امام حسین(ع) باید هزینه می‌داد، هزینه ایستادگی در تاریخ مایه سربلندی است.
انتهای پیام
captcha