تصمیم و تحریم‌های آمریکا اتفاق جدیدی نیست
کد خبر: 3761214
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

تصمیم و تحریم‌های آمریکا اتفاق جدیدی نیست

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تصمیم و تحریم‌های آمریکا اتفاق جدیدی نیست، آنچه به نظر می‌رسد این است که ما باید از اتحاد و انسجام خود مراقبت بیشتری کرده و اعتماد بیشتری به نظام تصمیم‌گیری کلان کشور داشته باشیم.

تحریم‌ها و تصمیم آمریکا اتفاق جدیدی نیست

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص لزوم، تاکید و انگیزه مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: در موضوع راهپیمایی 13 آبان نکته حائز اهمیت این است که یکی از اهداف و آرمان‌های ما مبارزه با استکبار و استعمار، عدم اجازه تسلط بیگانگان در امور کشور بوده و 13 آبان به عنوان نقطه عطف در انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: روز دانش‌آموز، تبعید امام(ره) از کشور و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از اتفاقات مهم این روز است و با توجه به اینکه مبنای ما از ابتدای انقلاب مبارزه با استبداد و طاغوت بوده، باید این روز را هرساله در خاطرات خود داشته باشم و به نسل‌های جدید منتقل کنیم و اتفاقاتی که منجر بزرگداشت امروز شده را تببین کنیم.

بنیادی در خصوص انگیزه آمریکا برای انتخاب این روز برای ارائه تحریم‌ها بیان کرد: بحث تحریم‌ها و تصمیم آمریکا اتفاق جدیدی نیست، آنچه به نظر می‌رسد این است که ما باید از اتحاد و انسجام خود مراقبت بیشتری کرده و اعتماد بیشتری به نظام تصمیم گیری کلان کشور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنی‌ها علیه کشور ما تنها محدود به آمریکا نیست و آمریکا به عنوان سمبلی از تمام دشمنانی است که در خارج از کشور داریم، حتی کشورهایی که ظاهرا دوست ما هستند نیز رویه آمریکا را در پیش گرفته‌اند.

captcha