قانون جنگل بر رفتار آمریکا حاکم است
کد خبر: 3761225
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
حجت‌الاسلام صادقی:

قانون جنگل بر رفتار آمریکا حاکم است

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی قوه قضاییه عنوان کرد: آمریکا یک ذات استکباری دارد که امروز نمونه‌های بارز آن را در رفتار رئیس جمهورش می‌بیند و هر جا به نفع او باشد امضا می‌کند و اگر نفعی ندید پاره می‌کند و آنچه بر رفتار آمریکا حاکم است قانون جنگل است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه، صبح امروز، 13 آبان‌ماه در راهپیمایی پرشور عاشوراییان استکبارستیز شهرکرد که با حضور هزاران نفر از مردم شهرکرد از میدان انقلاب تا میدان امامزادگان دو خاتون(س) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی مردم کشور در راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: راهپیمایی اربعین از حرکت‌هایی است که استکبار جهانی را به لرزه درآورده و دشمنان سال‌هاست که می‌خواهند این مقابل این حرکت سکوت کنند اما هرگز نتوانسته‌اند ندای حق را در جهان خاموش کنند.
وی با قدردانی از حضور پرشور هزاران نفر از مردم در راهپیمایی 13 آبان، افزود: این حضور نشان می‌دهد که ما فرزندان قرآن هستیم و از قرآن ستیز با دشمنان را آموخته‌ایم.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به آیاتی از سوره هود که خداوند پیامبران و مسلمانان را به استقامت توصیه می‌کند و از میل و اطمینان به دشمنان بر حذر می‌دارد، اظهار کرد: خداوند در آیه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ» نیز مسلمانان را به یاری خود نوید می‌دهد و از دوستی با دشمنان بازمی‌دارد.
‌صادقی با بیان اینکه ملت ایران در چهل سال بعد از انقلاب و در سال‌های قبل از انقلاب با اطمینان به نصرت الهی استقامت کردند و به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: مردم مقاوم ایران در این سال‌ها سختی‌های بسیاری را کشیده‌اند اما آب‌دیده شده و پیش رفته‌اند.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان و استکبار جهانی همواره در تلاش بوده تا راه را بر ملت ایران سد کنند، عنوان کرد: ملت مسلمان ایران به دلیل اتکای به خداوند وارد یک عرصه خدایی شدند و ابرقدرت‌های دنیا نیز در برابر این ملت خوار و ذلیل هستند.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با طرح این سؤال که چرا ما با آمریکا دشمن هستیم و با آن دوستی نداریم؟ خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم خواهیم دید که آمریکا همواره به دنبال سوءاستفاده از مردم و منابع کشور به نفع خود بوده و در این راستا همه ترفندها را به کار برده است.
صادقی تصریح کرد: آمریکا در سال‌های قبل از انقلاب توسط رژیم پهلوی انواع کودتاها، هتک حرمت‌ها و غارت‌ها را در کشور انجام داد به گونه ای که تمام مسئولان کشور را سران آمریکایی تعیین می‌کردند و با وجود منابع بی‌شمار در کشور، مردم ایران همواره در فقر به سر می‌بردند.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سلطه آمریکا از کشور برداشته شد و این خشم آنان را در پی داشت، ادامه داد: آن‌ها با تحریم‌ها و فتنه‌های متعدد در این چهل سال به دنبال فروپاشی انقلاب و تسلط بر کشور بودند که هرگز به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی، علمی، سازندگی و فرهنگی داشته است، اظهار کرد: امروز ایران صاحب پیچیده‌ترین صنایع نظامی و غیرنظامی است که ترس را بر بدن دشمنان انداخته و آنان را ناامید کرده است.
صادقی عنوان کرد: آمریکا یک ذات استکباری دارد که امروز نمونه‌های بارز آن را در رفتار رئیس جمهورش می‌بیند و هر جا به نفع او باشد امضا می‌کند و اگر نفعی ندید پاره می‌کند و آنچه بر رفتار آمریکا حاکم است قانون جنگل است.
وی با بیان اینکه ما در جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و هر جنگی رنج‌ها و سختی‌هایی دارد، اظهار کرد: ملت ایران باید با تحمل سختی‌ها و امید به آینده روشن انقلاب دشمنان را ناامید کنند.
انتهای پیام

captcha