شعار «مرگ بر آمریکا» به معنای بیزاری از تمام ظالمان است
کد خبر: 3761233
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
حجت‌الاسلام ربانی:

شعار «مرگ بر آمریکا» به معنای بیزاری از تمام ظالمان است

گروه سیاسی – امام جمعه محلات گفت: امروز اگر ما در برابر آمریکایی‌ها ایستاده‌ایم به دلیل این است که آن‌ها یک لیست بلند از ظلم و ستم به کشورها بویژه به ایران را باخود به همراه دارند. دانش‌آموزان ما بایستی تحقیق کنند تا از شرارت‌های آمریکا مطلع شوند و بدانند شعار«مرگ بر آمریکا» به معنای بیزاری از تمام ظالمان است.

شعار«مرگ بر آمریکا» به معنای بیزاری از تمام ظالمان است

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات در راهپیمایی 13 آبان‌ماه که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی 3 مناسبت مهم در تاریخ انقلاب را در خود جای داده است. در سال 1343 به دلیل اعتراض امام خمینی(ره) به لایحه کاپیتولاسیون، ایشان از ایران اسلامی تبعید شد. حادثه دوم شهادت دانش‌آموزان در دانشگاه تهران است که به دست مزدوران رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.
وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران سومین حادثه است. دانشجویان در آن سال به سفارت‌خانه آمریکا حمله و جاسوسان آمریکایی را به اسارت گرفتند. امام خمینی(ره) این حرکت آنان را انقلاب دوم نامید. مبارزه با استکبار، ریشه قرآنی وسیره عملی اهل بیت(ع) است. مبارزه با ستمگران و ظالمان امر خداوند در قرآن است. مبارزه ما برگرفته ازاهداف امام حسین در روز عاشورا است. امام حسین هم به خاطر مبارزه با ظلم قیام کردند.
امام جمعه محلات تصریح کرد: امروزاگر ما در برابر آمریکایی‌ها ایستاده‌ایم به دلیل این است که آن‌ها یک لیست بلند از ظلم و ستم به کشورها بویژه به ایران را باخود به همراه دارند. دانش‌آموزان ما بایستی تحقیق کنند تا از شرارت‌های آمریکا مطلع شوند و بدانند شعار«مرگ بر آمریکا» به معنای بیزاری از تمام ظالمان است.
وی با اشاره به این که آمریکا در تمامی اقداماتی که علیه ایران در طول تاریخ انحام شده، سهیم بوده است ادامه داد: بخشی از سلاح‌های شیمیایی به کار برده شده توسط صدام از آمریکا تامین می‌شد. بسیاری از فیلم‌های ضد ایرانی توسط آمریکا ساخته می‌شود. آمریکا ما را تهدید به حمله نظامی می‌کند و خود می‌داند که این تهدیدات اثری ندارد.
حجت‌الاسلام ربانی با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا تشریح کرد: جنگ رسانه‌ای و روانی و راه‌اندازی و حمایت از فتنه سال‌های 78 و 88 از دیگر ظلم‌های آمریکا در حق ایران است. امروز آمریکا تصمیم دارد ملت و کشور ما را تبدیل به کشوری چون عربستان، به تعبیر خود همچون گاو شیرده کند.عربستان هم جیب آمریکا را پر می‌کند و هم سردمدار آمریکا در منطقه شده است. برخی در فضای مجازی دم از رژیم گذشته می‌زنند؛ دانش‌آموزان ما بدانند رژِم گذشته همان کاری را برای آمریکا می‌‌کرد که امروز عربستان انجام می‌دهد.
وی افزود: در دوران گذشته، شاه مردم انقلابی و مسلمان را با حمایت آمریکا به شهادت می‌رساند و امروزعربستان این کار را انجام می‌دهد. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا نسبت به گذشته بسیار ضعیف‌تر شده است. دولت‌ها به مرور در حال موضع‌گیری علیه آمریکا هستند. تحریم‌های آمریکا ما را نمی‌ترساند به شرطی که مسئولین ما به فکر باشند، از این تحریم‌ها بهر‌ه‌برداری مثبت کنند و تحریم را به فرصت کنند. ما در طی تحریم‌های نظامی نیز توانستیم با اتکا به قدرت خود، قدرت اول منطقه باشیم.
انتهای پیام

captcha