۱۳ آبان روز به بن‌بست رسیدن تفکرات غلط آمریکا است
کد خبر: 3761242
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

۱۳ آبان روز به بن‌بست رسیدن تفکرات غلط آمریکا است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران گفت: ۱۳ آبان روز به بن‌بست رسیدن تفکرات غلط آمریکا است و همه توطئه‌های شوم آن‌ها با شکست مواجه شده است.

۱۳ آبان روز به بن‌بست رسیدن تفکرات غلط آمریکا استبه گزارش ایکنا از زنجان، سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران امروز، 13 آبان‌ماه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان، اظهار کرد: تبعید امام راحل در ۱۳ آبان سال ۴۳ واقعه مهمی در تاریخ انقلاب به‌شمار می‌رود چراکه با تبعید ایشان ارتباط مردم روز به روز با امام خمینی(ره) بیشتر و این ارتباط زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی چشم جهانیان را به خود خیره کرد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ارتباطی که با انقلابیون و مردم در دوران تبعید خود داشتند، زمینه سقوط رژیم پهلوی را فراهم کردند.
اوحدی پاسداری از خون شهدایی همچون بهشتی، رجایی و باهنر را دلیل اصرار برای برپایی راهپیمایی 13 آبان‌ماه برشمرد و گفت: برای تحقق انقلاب اسلامی افراد بسیاری به شهادت رسیده و محکوم به زندان شدند، در نتیجه ۱۳ آبان روز بزرگ‌داشت کسانی است که برای نظام جمهوری اسلامی امانت بزرگی به‌شمار می‌آیند.
این مسئول گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان روز بیعتی دوباره با ارزش‌های امام راحل و همه کسانی است که در شرایط بسیار سخت و دشوار برای آزادی و آزادگی ملت ایران جهاد کردند.
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ بالغ بر ۵۶ دانش‌آموز در راه بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در مقابل دانشگاه تهران مظلومانه به شهادت رسیدند اما در ادامه همین حرکت پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.
وی ادامه داد: پس از کسب این پیروزی، آمریکا وقتی دید ایران را به عنوان جزیره ثبات و آرامش خود از دست داده بود، توطئه‌های خود را علیه نظام اسلامی آغاز کرد و تا به امروز که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، استکبار خواب آرام ندارد.
وی تصریح کرد: سفارتخانه آمریکا در ایران جاسوس‌خانه‌ای برای این کشور بود اما در ۱۳ آبان سال ۵۸ این سفارتخانه با نگاه دقیق و هوشیار دانشجویان خط امام (ره) تسخیر و با افشای چهره شوم آمریکا فعالیت‌های جاسوسی آن‌ها متوقف شد.
اوحدی روز 13 آبان را یک نقطه عطفی برای سربلندی انقلاب اسلامی  خواند و گفت: در چنین روزی ابهت آمریکا شکسته شد و ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌بنند.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: ۱۳ آبان روز به بن‌بست رسیدن تفکرات غلط آمریکا است؛ چراکه آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اعمال توطئه‌های شوم از طریق مذاکره، فرستادن سفرا، حمله نظامی، تحریم، تهدید و سایر اقداماتی که انجام داد، هرگز نتوانست به این اهداف خود دست یابد.
وی افزود: ملت ایران به برکت حضور ولایت‌فقیه، در صحنه‌های مهم حضور داشته‌اند، به طوری که امروز ایران قدرت برتر موشکی جهان است و در امر تولید انبوه جنگنده شکاری کوثر به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته که همگی برخاسته از عظمت انقلاب اسلامی است.
اوحدی یادآور شد: ایران در حال حاضر در رتبه چهارم علم و فناوری قرار دارد. امروز در این راهپیمایی به رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کنیم  ایران وقتی در چنین جایگاهی قرار نداشت و مظلومانه با دشمنان در جبهه مقابله می‌کرد، آمریکا با وجود همه امکانات نتوانست هیچ غلطی بکند، اما امروز نظام اسلامی با کسب دستاوردهای بزرگ هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید.
انتهای پیام
captcha