استکبارستیزی؛ فرهنگ دینی ملت ایران
کد خبر: 3761243
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

استکبارستیزی؛ فرهنگ دینی ملت ایران

گروه سیاست و اقتصاد - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکبارستیزی ملت ایران بر پایه دین استوار است، گفت: مبارزه با ظالم، فاسق و زورگو در قاموس و فرهنگ ایرانیان بوده و از افتخارات این ملت در میان ملل جهان، شهرت به ظلم‌ستیزی است.

استکبار ستیزی؛ فرهنگ دینی ملت ایران
به گزارش ایکنا از مازندران، سردار یدالله جوانی امروز در جمع دانش‌آموزان و راهپیمایان 13 آبان‌ماه در امامزاده یحیی(ع) ساری، گفت: انقلاب ما در راه خدا و برای مبارزه با طاغوت و استکبار بوده و در راهپیمایی ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است اعلام می‌کنیم که این مبارزه همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه استکبار ستیزی ملت ایران بر پایه دین استوار است، افزود: مبارزه با ظالم، فاسق و زورگو در قاموس و فرهنگ ایرانیان بوده و و از افتخارات این ملت در میان ملل جهان شهرت به ظلم‌ستیزی است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ناکامی‌های آمریکا در 40 سال انقلاب، تصریح کرد: آمریکا مصداق بارز طاغوت زمان است و تاکنون در راه مبازره با استکبارستیزی از هیچ دسیسه‌ای دریغ نکرده است.
وی افزود: آمریکا پس از  40 سال ناکامی می‌خواست با تحریم، تهدید، خروج از برجام و جنگ روانی گسترده و با ادعای به صفر رساندن صادرات نفتی ایران، 13 آبان 97 را به روز انتقام علیه استکبارستیزی ملت ایران تبدیل کند، اما امروز با حضور گسترده و با شکوه جوانان انقلابی و آحاد ملت در راهپیمایی، این روز به‌عنوان نقطه آغاز شکست تحریم‌ها و جنگ‌های اقتصادی دشمنان رقم خواهد خورد.
جوانی با اشاره به اینکه نگرانی امروز آمریکایی‌ها، واقعیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های ملت ایران است، تصریح کرد: ملت ایران قادر به تمدن‌سازی اسلامی است و استکبار جهانی می‌داند که جز با از بین بردن انقلاب اسلامی و به قدرت نشاندن یک قدرت وابسته به غرب نمی تواند به خاورمیانه مسلط شود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد ما به شکوفایی اقتصادی برسیم، گفت: قدرت نظامی کشور و توان بالای علمی جوانان این مرز و بوم نشانگر آن است که به زودی ایران قله‌های شکوفایی اقتصادی را فتح می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا به هیچ ترفندی قادر به ضربه زدن بر پیکره‌های استوار انقلاب نیست، افزود: می‌توان با اراده‌ای قوی از تحریم‌ها فرصتی برای شکوفایی اقتصادی فراهم کرد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان باید استقلال امروز که حاصل تلاش چهار دهه در صحنه ماندن است را قدر بدانند  چرا که آمریکایی ها خاطره تلخی از واقع 13 آبان دارند.

انتهای پیام

captcha