دشمن به‌دنبال کاهش قدرت تحلیل مردم است
کد خبر: 3761247
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

دشمن به‌دنبال کاهش قدرت تحلیل مردم است

گروه سیاست و اقتصاد ـ مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه شهدا‌ با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال کاهش قدرت تحلیل مردم است، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با صرف میلیاردها هزینه‌، می‌خواهند قدرت تحلیل را از مردم بگیرند و خواب فتنه‌های فراوانی را برای کشور ما دیده‌اند که هیچ‌کدام محقق نخواهد شد.

دشمن، به‌دنبال کاهش قدرت تحلیل مردم است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه شهداء، صبح امروز، ۱۳ آبان‌ماه، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ارومیه بیان کرد: ۱۳ آبان امسال با تمام سال‌های قبل متفاوت بوده و روز حماسه و فریاد است و امسال، آمریکا عمدا این روز را هدف قرار داده تا تحریم‌های مجدد را به ایران بازگرداند.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما بصیر و آگاه بودند که امسال با این اقدام آمریکا، دانستند که باید با رقم زدن ۱۳ آبان متفاوت، آمریکا را مایوس کنند و به برکت حضور و مقاومت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، این انقلاب به پیش خواهد رفت.
مقدم‌فر بااشاره به اینکه دشمن به دنبال کاهش قدرت تحلیل مردم است، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با صرف میلیاردها هزینه‌، می‌خواهند قدرت تحلیل را از مردم بگیرند و خواب فتنه‌های فراوانی را برای کشور ما دیده‌اند که هیچ‌کدام محقق نخواهد شد.
وی بابیان اینکه دشمنان، این پیام غلط را به مردم القا می‌کنند که ما هر مشکلی داریم به خاطر این است که با آمریکا سازش نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: آنان با دولت و حاکمیت جمهوری اسلامی دشمنی دارند و نمی‌توانند عدالت‌خواهی را بپذیرند و امروز پیام ایران اسلامی، جهانی شده است.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه شهداء افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی، پیام آرمان‌خواهی و ظلم ستیزی است و ملتی که آرمان ندارد، درواقع هیچ‌چیزی ندارد و امروز آمریکایی‌ها ظاهرسازی می‌کنند، چراکه فرهنگ، اقتصاد و وضعیت اجتماعی آنان در حال فروپاشی است.
وی بابیان اینکه مردم غیور آذربایجان همواه در صحنه حضور داشته‌اند، گفت: همین که ما مرگ بر آمریکا گفته‌ایم، خداوند نیز مرگ تدریجی را برای آمریکا رقم می‌زند و امروز در آذربایجان، وحدت ملی و همبستگی بین ترک و کرد، شیعه و سنی زبانزد عالم است و این انسجام ملی در استان، برای آمریکا وحشت ایجاد می‌کند.
مقدم‌فر بابیان اینکه با بروز و ظهور انقلاب اسلامی، مکتب لیبرالیسم به چالش کشیده شد، تصریح: امروز آمریکا متوجه شد که هر روز که با ما مبارزه کرده است، قدرتمندتر شده‌ایم و اکنون همینه قدرت آمریکا فروریخته‌‌است.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه شهداء افزود: یک کشوری همچون ایران در جهان پیدا شد و مقابل ظلم‌ستیزی ایستاد، به‌جای نابود شدن، روز به روز پیشرفت کرد و این یک الگو برای جهان شد و آمریکا از این امر درهم شکست.
وی یادآور شد: امروز جهان اسلام جرات پیدا کرده تا مقابل ظلم ایستادگی کند و این از برکت انقلاب اسلامی است، امروز انقلاب اسلامی یک قدرت بزرگ جهانی است، جنگ برای ما آسیب داشت ولی ما را به یک قدرت امنیتی بزرگ در جهان تبدیل کرد.
مقدم‌فر بابیان اینکه امروز مقاومت و ایستادگی ما برای جهان اسلام به یک الگوی مقاومت تبدیل شده‌است، گفت: این الگوی مقاومت است که ما را به جلو خواهد برد و این جنگ اقتصادی امروز هم همانند جنگ دفاع مقدس شکست خواهد خورد.
انتهای پیام

captcha