آمریکا توان تأمین اهداف اسرائیل را ندارد/ اسرائیل تسلیم قدرت حزب‌الله و حماس
کد خبر: 3761251
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

آمریکا توان تأمین اهداف اسرائیل را ندارد/ اسرائیل تسلیم قدرت حزب‌الله و حماس

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه آمریکا دیگر توان تأمین اهداف اسرائیل را ندارد، گفت: امروز اسرائیل تسلیم قدرت حزب‌الله و حماس است.

آمریکا توان تأمین اهداف اسرائیل را ندارد/ اسرائیل تسلیم قدرت حزب‌الله و حماس

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا امروز، 13 آبان‌ماه در آیین گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در کرمانشاه، تسخیر لانه جاسوسی را نقطه عطفی در حرکت انقلاب و صیانت از کیان نظام انقلاب دانست و اظهار کرد: یکی از راه‌های ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های استکباری در جهان اسلام سیره و سنت پیامبر(ص) است و آن امری است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در طول این 40 سال بر آن تأکید داشتند.
وی با بیان اینکه تنها در نیمه دوم قرن بیستم آمریکا به 22 کشور دخالت مستقیم و در 18 کشور دخالت غیر مستقیم داشته‌ است، افزود: قدرت استکباری آمریکا دارای ویژگی‌هایی است از جمله اینکه آن‌ها به دنبال منافع خودشان هستند و اگر تدبیر رهبران انقلاب و استقامت مردم امروز در صحنه بین‌المللی نبود امروز در ذلت بودیم اما امروز به عنوان یک ملت انقلابی و پیشتاز در عرصه مقاومت در دنیا مطرح هستیم.
‌سعیدی با اشاره به اینکه اسلام با روحیه و اندیشه و رفتار استکباری ناسازگار است، تصریح کرد: تضاد ما با آمریکا راهبردی و زیربنایی است و نه تاکتیکی و سلیقه‌ای و تضاد ما قائم به شخص نیست و هر جناحی سرکار بیاید همان روش ادامه دارد.
وی گفت: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و آن راه ایستادگی، مقاومت و صلابت است و بدانید مقاومت ملت ایران و صلابت رهبری جواب داده است.
‌سعیدی به 40 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران اشاره کرد و افزود: امروز با تمام تهدیدات مردم با همه توان آمدند.
انتهای پیام

captcha