برگزاری طرح لبیک یا رسول‌الله در 12 بقعه متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 3761303
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

برگزاری طرح لبیک یا رسول‌الله در 12 بقعه متبرکه کرمانشاه

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح لبیک یا رسول‌الله در 12 بقعه متبرکه کرمانشاه خبر داد.

برگزاری طرح لبیک یا رسول‌الله در 12 بقعه متبرکه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته وقف با اشاره به برپایی 10 ایستگاه با عنوان همه واقف باشیم در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نهادیه شدن فرهنگ وقف در جامعه مورد تأکید است.
وی با اشاره به برگزاری همایش یاوران وقف، افزود: 90 مبلغ به سراسر استان در هفته وقف اعزام می‌شوند.
حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته وقف در استان به تجلیل از اصحاب وقف و عیادت از واقفین در قید حیات اشاره کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: تجلیل از جامعه قرآنی و نشست صنفی وقف از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته وقف در استان است.
وی از برگزاری طرح لبیک یا رسول‌الله در 12 بقعه متبرکه استان در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) خبر داد و گفت: برگزاری مراسم شهادت امام رضا(ع) و اجرای زنگ انشاء با موضوع وقف در مدارس استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
حجت‌الاسلام عباسیان در پایان به برپایی 12 محفل انس با قرآن، جلسه هم‌اندیشی با نخبگان و تولیدکنندگان استان نیز اشاره کرد و افزود: با وقف بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
انتهای پیام

captcha