شعار مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی مانا است
کد خبر: 3761311
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

شعار مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی مانا است

کانون خبرنگاران نبأ ــ استاد دانشگاه فارابی در راهپیمایی ۱۳ آبان پاکدشت با اشاره به پایان‌ناپذیر بودن شعار مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی، اظهار کرد: مرگ بر آمریکا یعنی اظهار تنفر از یزید، شمر و فرعون زمان که باید با همه وجود این شعارها را زنده نگه داریم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ملک محمدی، معاون پارلمانی آستان قدس رضوی پیش از ظهر امروز در مراسم ۱۳ آبان شهرستان پاکدشت با اشاره به ۳ رویداد در این روز، گفت: ۱۳ آبان روز بصیرت، ولایت و شهادت است، نظام پهلوی در مقابل افشاگری امام خمینی(ره) در خصوص قانون ننگین کاپیتولاسیون، نتوانست ایشان را به زندان بیندازند.
وی ادامه داد: رژیم طاغوت با زندانی کردن امام(ره) زمینه ناراحتی مردم را بر ضد خود رقم می‌زد، به همین دلیل ایشان را تبعید کردند تا انقلاب شعله نگیرد.

شعار مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی مانا است
استاد دانشگاه با عرض درود بر شهدای دانش‌آموز که چون شهید حسین فهمیده نقش‌آفرینی کردند، تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم خواند و افزود: ۱۳ آبان روز بصیرت و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که در بهمن ماه سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام و با بصیرت این حماسه به ظهور رسید.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان خط امام برای تهدید آمریکا لانه جاسوسی را در تهران تسخیر کردند، آمریکا در پی توطئه‌ها و برای جبران ناکامی خود در ایران، حمله به طبس را رقم زد که این حمله با تعبیر آیه  «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ» خود را نشان داد.
ملک محمدی تصریح کرد: ۱۳ آبان درس‌های مختلفی چون تولی و تبری، عدم اعتماد به نظام استکبار و عدم همراهی با آمریکای جنایتکار را به همراه داشت، جهاد کبیر یعنی عدم حمایت از نظام سلطه در عرصه بین‌المللی و قدرت نرم که حضور هوشمندانه ایران در پیشبرد اهداف والا در گفتمان سطح داخل و خارج را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) ابراز کرد: همه می‌دانند که باید در مقابل آمریکا بایستند، ملت عزیز ایران تا نابودی کامل آمریکا او را رها نخواهند کرد، آمریکا طبل تو خالی است، اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند.
نماینده اسبق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر سابق امور خارجه چندی پیش در خصوص ترامپ و سیاست‌های اعمال شده وی گفت: ترامپ منفورترین رئیس جمهور آمریکا است، این نشان‌دهنده اقبال بد آمریکا در داخل و خارج از مرزها است.
وی با اشاره به پایان‌ناپذیر بودن شعار مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی، اظهار داشت: مرگ بر آمریکا یعنی اظهار تنفر از یزید، شمر و فرعون زمان که باید با همه وجود این شعارها را زنده نگه داریم.
معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با اذعان به اینکه در حوزه نظامی و اقتصادی آمریکای امروز از آمریکای ۴۰ سال گذشته بسیار ضعیف‌تر و منفورتر شده است، گفت: امروز مقروض‌ترین کشور جهان آمریکاست، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های خلیج فارس، شلیک ۶ موشک دور برد ایران به مقر داعش که آمریکایی‌ها حتی نتوانستند رد آن را بگیرند از مهمترین مسائلی است که نشان می‌دهد آمریکا چقدر ضعیف شده است.
وی بیان کرد: آمریکا حتی نتوانست از اصابت موشک‌های نقطه‌زن ایران جلوگیری کند، آمریکا اینگونه در برابر عظمت ملت ایران ذلیل و حقیر شده است، آمریکا در توطئه‌های مختلف برای بازپس‌گیری ایران بسیار تلاش کرد اما حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران را بگیرد و حتی در عرصه بین‌المللی مجبور به عقب‌نشینی شد.
حجت‌الاسلام ملک محمدی در پایان مطرح کرد: ملت ایران در حوزه‌های مختلف با ضریب هوشی بالا، بصیرت و ولایتمدار نشان داده که از دیگر ملت‌ها جلوتر است و پیروزی‌های بسیاری در این مسیر و در حوزه‌های مختلف به دست آورده و خواهد آورد.

انتهای پیام

captcha