ملت ایران در راستای حفظ آرمان‌های خود با کسی معامله نمی‌کند
کد خبر: 3761314
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

ملت ایران در راستای حفظ آرمان‌های خود با کسی معامله نمی‌کند

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار شهرستان ری گفت: ملت ایران در راستای حفظ آرمان‌های خود با کسی معامله نمی‌کند و با وحدت و انسجام بیشتر در کنار نظام اسلامی استوار ایستاده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان شهرستان ری، بیان کرد: انقلاب اسلامی با حماسه حضور مردم ایران در مقابل تمامی ظلم و پلیدی‌ها شکل گرفت و امام راحل با انسجام‌بخشی مردم حول محور دین اسلام و ارزش‌های ملی این نظام را پایه‌گذاری کرد.
وی گفت: امروز در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم اما هنوز دشمن دست از توطئه‌های خود برنداشته و همواره در پی تفرقه‌افکنی است چه در گذشته که با تحمیل جنگ به کشور ما آسیب رساند ولی با یاری و حضور میدانی مردم شکست خورد و چه در دوران بعد از جنگ که با فشارهای اقتصادی و روانی در پی نابودی نظام اسلامی برخاسته است.
فرماندار ویژه ری اظهار کرد: تا وقتی ملت ایران متحد، منسجم و هم صدا در کنار یکدیگر باشند، هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ایران آسیب بزند، امام خمینی(ره) در روزهای پایانی عمرشان به یک نکته کلیدی اشاره کردند و آن اینکه مسئله‌ای که می‌تواند این انقلاب را پایدار نگه دارد وحدت بین مردم و مسئولین است.
وی عنوان کرد: یکی از توطئه‌های جدید دشمن همین جنگ نرم است که با استفاده از ابزار فرهنگی در گسترش ابتذال تلاش دارند، این خود به تنهایی می‌تواند جامعه اسلامی را خدشه‌دار کند، نخبگان باید بدانند هر حرف و سخنی می‌تواند ابزاری در دست دشمن باشد لذا باید اخلاق در فضای مجازی را یاد بگیریم چون پیرو آن برداشت‌های سوء از سوی رسانه‌های بین‌الملل شکل می‌گیرد.
جمالی‌پور با بیان اینکه از نقشه‌های دیگر دشمن ایجاد فشارهای اقتصادی در راستای محدود ساختن تولیدات داخلی و ایجاد اختلاف مرزی در کشورهای پیرامون است، افزود: امروزه تمامی مخالفین جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند چنانچه بعد از بر مسند ریاست نشستن ترامپ، چهره دولت سعودی و دیگر کشورها بر همگان نمایان شد؛ لذا ما باید هوشیار باشیم و با آگاهی لازم دوست را از دشمن تشخیص دهیم چون دشمن غالبا با ابزاری دوستانه در تلاش برای آسیب به این نظام است.
وی با اشاره بر اینکه ما می‌توانیم با درک درست از توطئه‌های جدید دشمن از پیروزی آن جلوگیری کنیم، گفت: همه ما مسئولین، معلمین، دانشجویان و اساتید باید توجه داشته باشیم دشمن به دنبال تجزیه کشور است، آمال اهداف اسرائیل کوچک شدن و ایجاد چند دستگی در بین اقوام، مذاهب و شهرهای ایران است، ولی ما به عنوان جمهوری اسلامی و یک کشور مهم و استراتژیک در منطقه، استوار در برابر این تهدیدات ایستاده‌ایم.
این مقام مسئول راه عزت مملکت را وحدت و انسجام ملی خواند و افزود: حفظ نظام با تمسک به ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های شهدا و امام راحل صورت گرفته و راه صیانت از انقلاب، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر دستاوردهای نظام است.
وی اضافه کرد: اگر این پایه و اصل حفظ نظام را دنبال نکنیم قطعاً دشمن بر ما چیره خواهد شد، لذا باید بدانیم دولت، نظام و ملت یک ید واحد هستند چنانچه شاهد آنیم که رؤسای قوا در کنار هم در راستای ایجاد راه حل مشکلات مردم، ستاد فرماندهی اقتصادی را شکل دادند و ان‌شاءالله با حمایت مردم و زیر سایه رهبری تمامی آرزوهای دشمن به گور خواهد رفت.
معاون استاندار تهران در پایان مطرح کرد: ملت ایران در راستای حفظ آرمان‌های خود با کسی معامله نمی‌کند و بین دولت و مردم فاصله‌ای نیست و این در صحنه بودن مردم عزیز با وحدت و انسجام باقی خواهد ماند.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha